Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Antwerpenmeeting
Antwerpenmeeting
Pline zei op 26 dec 2015 - 0:55:
Omg omg omg jullie komen allemaal naar Antwerpen en ik wist dit niet want het is veel te lang geleden dat ik nog tijd heb gehad om hier te zijn en nu zie ik dit en het is over twee dagen en ik heb geen tijd want ik heb intussen al andere plannen gemaakt en ik mis jullie allemaal en ik ga wenen!
Zo erg dat ik dit moet missen!
Veel plezier lieverds!
Ps Cap! You couldn't poke me or something to tell me about this? Still love you tho!
Omg omg omg jullie komen allemaal naar Antwerpen en ik wist dit niet want het is veel te lang geleden dat ik nog tijd heb gehad om hier te zijn en nu zie ik dit en het is over twee dagen en ik heb geen tijd want ik heb intussen al andere plannen gemaakt en ik mis jullie allemaal en ik ga wenen!
Zo erg dat ik dit moet missen!
Veel plezier lieverds!
Kayley zei op 27 dec 2015 - 12:08:
Neemt dan iedereen morgen de 12:23 stoptrein naar Antwerpen-Centraal? :3
Neemt dan iedereen morgen de 12:23 stoptrein naar Antwerpen-Centraal? :3
1Dzayn zei op 27 dec 2015 - 13:12:
Hoe laat zijn jullie dan ongeveer op centraal? Anders sta ik daar zo lang voor nada
Hoe laat zijn jullie dan ongeveer op centraal? Anders sta ik daar zo lang voor nada
MoonRocker zei op 27 dec 2015 - 18:33:
Ik kom ook met de stoptrein van 12:23. Wie zie ik, buiten Dezh, in Roosendaal op het perron?
Ik kom ook met de stoptrein van 12:23. Wie zie ik, buiten Dezh, in Roosendaal op het perron?
xjeszell zei op 27 dec 2015 - 19:18:
Meeeee. Reis je vanuit Nijmegen met de trein van 10:47?
Meeeee. Reis je vanuit Nijmegen met de trein van 10:47?
MoonRocker zei op 27 dec 2015 - 19:47:
Nee, ik ben bij m'n ouders, dus ik reis vanuit Tilburg.
Nee, ik ben bij m'n ouders, dus ik reis vanuit Tilburg.
xjeszell zei op 27 dec 2015 - 19:51:
Mijn trein komt langs Tilburg! Misschien zie ik je in de trein ^^
Mijn trein komt langs Tilburg! Misschien zie ik je in de trein ^^
Hoezee ende hoera, laten we er hier nog eens een van houden.
Uit het whatsappgesprek bleek dat we elkaars lelijke gezichten nog eens willen zien, elkaar willen doof praten en giechelen, mogelijk zelfs verdrinken in gezamenlijk theedrinken. En aangezien ik maar een nederig slaafje van de massa ben, hierbij een topic!
Waar en wanneer
28 december, in Antwerpen [België].
Tussen 12 en 1 afspreken bovenaan de roltrappen.
Wie
- Bo
- Dezh
- Iv
- Jess
- Juul
- Kayley
- Vera