Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting
Meeting
Bodine zei op 13 maart 2016 - 10:04:
Vooraan is dan dus de kant van het station met de metro e.d.? Misschien is het makkelijker om bij spoor 1 af te spreken of bij de Starbucks?
Anyway - ik ben bij
Vooraan is dan dus de kant van het station met de metro e.d.? Misschien is het makkelijker om bij spoor 1 af te spreken of bij de Starbucks?
Anyway - ik ben bij
xNadezhda zei op 13 maart 2016 - 11:21:
R'dam CS heeft twee Starbucksen, though. Eén binnen en één buiten de poortjes. En ik ben er sowieso bij (:
R'dam CS heeft twee Starbucksen, though. Eén binnen en één buiten de poortjes. En ik ben er sowieso bij (:
Chayenne zei op 13 maart 2016 - 15:10:
En als je bij de ene niemand ziet, moet je bij de andere zijn :3
En jaa ik heb hier echt zin in!
En als je bij de ene niemand ziet, moet je bij de andere zijn :3
En jaa ik heb hier echt zin in!
MoonRocker zei op 13 maart 2016 - 20:35:
Ik kom!
Ik kan helaas wel pas later komen, want ik moet van 11 tot 12 nog bijles geven, dus ik ben er pas om half 3 of zo. Maar dan moet iemand me maar een berichtje sturen waar jullie zijn, dan kom ik gewoon daarheen :]
Ik kom!
Ik kan helaas wel pas later komen, want ik moet van 11 tot 12 nog bijles geven, dus ik ben er pas om half 3 of zo. Maar dan moet iemand me maar een berichtje sturen waar jullie zijn, dan kom ik gewoon daarheen :]
Chayenne zei op 17 maart 2016 - 20:11:
Ik ben hier zo excited voor! Ik heb jullie nu al zolang niet gezien ;3
Ik ben hier zo excited voor! Ik heb jullie nu al zolang niet gezien ;3
1Dzayn zei op 17 maart 2016 - 20:59:
Ahh jongens. Ik vind het zo jammer dat ik niet kan komen. Ik wil kay weer verbazen met mn lengte
Ahh jongens. Ik vind het zo jammer dat ik niet kan komen. Ik wil kay weer verbazen met mn lengte
Kayley zei op 17 maart 2016 - 21:05:
>_______>
Als Jen groter is dan mij breng ik een handzaag mee en maak ik jullie allemaal een stukje kleiner. Ffs.
>_______>
Als Jen groter is dan mij breng ik een handzaag mee en maak ik jullie allemaal een stukje kleiner. Ffs.
1Dzayn zei op 17 maart 2016 - 21:14:
Jen is, voor zover ik me herinner, iets kleiner dan ik maar of ze kleiner is dan jou weet ik nie
Jen is, voor zover ik me herinner, iets kleiner dan ik maar of ze kleiner is dan jou weet ik nie
You ask, we deliver. Nieuwe meeting! Roept u maar...
Waar
Een plaats.
Wanneer
Sowieso niet deze maand nog, want veel mensen zijn druk.
Februari? Maart? - Een zaterdag, een zondag?
Hoe zit het met vakanties/vrije dagen?
Wie komt
- Bo
- Dezh
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay