Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » MSN-naam
MSN-naam
DreamWriter zei op 22 juni 2010 - 21:15:
*GeleDuikboot*[sterretje]spatiespatiespatiespatiestreepje(als dit: -)spatiespatiespatie Koordinaten unbekannt.
Hallo. *zwaait* [weer een hele hoop spaties][regenboogje]Pain is inevitable. Suffering is optional.[regenboogje]
*GeleDuikboot*[sterretje]spatiespatiespatiespatiestreepje(als dit: -)spatiespatiespatie Koordinaten unbekannt.
Hallo. *zwaait* [weer een hele hoop spaties][regenboogje]Pain is inevitable. Suffering is optional.[regenboogje]
CosmicPurple zei op 23 juni 2010 - 12:32:
The color purple.
Here's your ticket, pack your bag; time for jumpin' overboard.
[waar-luister-ik-naar-muzieknootje] Have A Little Faith In Me - John Hiatt
The color purple.
Here's your ticket, pack your bag; time for jumpin' overboard.
[waar-luister-ik-naar-muzieknootje] Have A Little Faith In Me - John Hiatt
SillyMe zei op 23 juni 2010 - 14:15:
Silje.~Torenpop was super, handtekeningen van Hub, lau en RobinL. ook foto samen met Hub!
Silje.~Torenpop was super, handtekeningen van Hub, lau en RobinL. ook foto samen met Hub!
Galadriwele zei op 24 juni 2010 - 11:57:
Soetkin ! - My world would be a wonderland -
De natuur was de vinylplaat die ze op de platenspeler legde en ze danste. (L) Szeretlek!
De natuur was de vinylplaat die ze op de platenspeler legde en ze danste. (L) Szeretlek!
KolaLollie zei op 24 juni 2010 - 12:44:
hé. datisHongaars. o.o
hé. datisHongaars. o.o
xSoParanoid zei op 24 juni 2010 - 19:35:
M'Lady. "To me your a star.You don't have to play a part, You can be just who you are"
M'Lady. "To me your a star.You don't have to play a part, You can be just who you are"
Galadriwele zei op 24 juni 2010 - 19:50:
Jaaaaa (:
Ik ben daar op uitwisseling geweest dit jaar
(...)
hé. datisHongaars. o.o
Jaaaaa (:
Ik ben daar op uitwisseling geweest dit jaar
Freaking zei op 24 juni 2010 - 22:46:
*KyonaCatastrofe!(L)
'Cause I was high when I wrote this so suck my dick -Eminem || Je bent niet alleen - THC(L)
*KyonaCatastrofe!(L)
'Cause I was high when I wrote this so suck my dick -Eminem || Je bent niet alleen - THC(L)
MissFroggy zei op 28 juni 2010 - 10:09:
Anne gaaat havo doen
alleen die hoort alleen dat bloemetje te zijn(ik heb msn plus vandaar dat dikgedrukte enzo)
Anne gaaat havo doen
alleen die hoort alleen dat bloemetje te zijn(ik heb msn plus vandaar dat dikgedrukte enzo)
xSoParanoid zei op 28 juni 2010 - 16:20:
'You fled from medication cause it only causes pain. </3
'You fled from medication cause it only causes pain. </3
Topic-dief, fer shizzle. Ik hou ons forum alive 'n kicking!
Maar dus, wat staat er in jouw msn-naam?