Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 44
Offtopic 44
Rianne zei op 12 april 2010 - 19:57:
@ iedereen die mij wilde helpen Hoeft niet , hij is het niet waard, en als iemand in elkaar geslagen moet worden heb ik mats
@ iedereen die mij wilde helpen Hoeft niet , hij is het niet waard, en als iemand in elkaar geslagen moet worden heb ik mats
xDevilBitch zei op 12 april 2010 - 20:21:
Hmm, ik vraag veel, maargoed. In de meivakantie ga ik dus naar Berlijn, en we zijn aan het plannen wat we zoal willen doen. Dus, wie weet plekken waar je moét zijn geweest?
Hmm, ik vraag veel, maargoed. In de meivakantie ga ik dus naar Berlijn, en we zijn aan het plannen wat we zoal willen doen. Dus, wie weet plekken waar je moét zijn geweest?
MoonRocker zei op 12 april 2010 - 20:23:
Geeeeeen idee.
nee, ja, hier heb je veel aan
Maar Berlijn op zich lijkt me al een goed plan
Geeeeeen idee.
Maar Berlijn op zich lijkt me al een goed plan
xDevilBitch zei op 12 april 2010 - 20:27:
Mijn nachtrust niet, zeker niet omdat ik op donderdag terug ga *hint*
MoonRocker zei op 12 april 2010 - 20:39:
@Daantje: *wbw* Echt he, hele lijst maken x'D
@Laure: Dat mag ik niet kijken van mijn moeder. Ik citeer: "Straks wil je nog op die tutten gaan lijken! Nee jongedame, daar komt niets van in." HALLO! LOOK AT ME o.o"
@Daantje: *wbw* Echt he, hele lijst maken x'D
@Laure: Dat mag ik niet kijken van mijn moeder. Ik citeer: "Straks wil je nog op die tutten gaan lijken! Nee jongedame, daar komt niets van in." HALLO! LOOK AT ME o.o"
And I know that it's complicated
But I'm a loser in love
So
babyraise a glass to mendAll the broken hearts
Of all my wrecked up friends