Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 55
Offtopic 55
Kayley zei op 16 mei 2010 - 17:25:
Heel Tom is gewoon heilig
(...)
Idd. Je moet er wel echt tegen kunnen en van houden x;D
@ Kay
Tom's stem is heilig
Heel Tom is gewoon heilig
VampireFangs zei op 16 mei 2010 - 17:26:
Bills stem klinkt soms als een junk die net iets té veel heeft gerookt, maar dat vind ik juist koel af en toe. Af en toe, want ik vind het dom dat hij rookt als zanger, die zijn stem nog moet sparen :']
Bills stem klinkt soms als een junk die net iets té veel heeft gerookt, maar dat vind ik juist koel af en toe. Af en toe, want ik vind het dom dat hij rookt als zanger, die zijn stem nog moet sparen :']
miniboesz zei op 16 mei 2010 - 17:28:
yeah , yas begrijpt me ^^
zelfde dus bij MJ
op een 1 of andere manier kan ik er niet naar luisteren en irriteer ik me eraan, het klinkt alsof iemand de hele tijd in mijn nek zit te hijgen er erbij wat woorden spreekt, in mijn oren.
yeah , yas begrijpt me ^^
zelfde dus bij MJ
op een 1 of andere manier kan ik er niet naar luisteren en irriteer ik me eraan, het klinkt alsof iemand de hele tijd in mijn nek zit te hijgen er erbij wat woorden spreekt, in mijn oren.
MariTom zei op 16 mei 2010 - 17:33:
@ Mak
*dies*
Zo kan je het ook bekijken x'D
En idd. Hij moet stoppen met roken. >:[
@ Mak
*dies*
Zo kan je het ook bekijken x'D
En idd. Hij moet stoppen met roken. >:[
VampireFangs zei op 16 mei 2010 - 17:38:
Wat nou. Ik zie van alles het positieve *kuch* -ahum-
Wat nou. Ik zie van alles het positieve *kuch* -ahum-
MariTom zei op 16 mei 2010 - 17:39:
Klopt, maar Bill moet nog erger stoppen want hij heeft al eens iets aan zijn stem gehad o.o
Iemand een idee hoe we ze kunnen laten stoppen? 8D
Tom ook. Roken is slecht. o.o
Klopt, maar Bill moet nog erger stoppen want hij heeft al eens iets aan zijn stem gehad o.o
Iemand een idee hoe we ze kunnen laten stoppen? 8D
Kayley zei op 16 mei 2010 - 17:40:
We geven ze een jaarvoorraad lolly's. Dan hebben ze tenminste iets lekkers in hun mond in plaats van die stinkstokken (Niet verkeerd gaan denken bij dat eerste, het komt er krom uit maar ik weet niet hoe het anders te zeggen) en dan kweken ze een andere verslaving. En lolly's zijn beter!
(Dan komt Bill misschien ook een beetje bij. En van lolly's krijg je honger en van sigaretten juist niet.)
We geven ze een jaarvoorraad lolly's. Dan hebben ze tenminste iets lekkers in hun mond in plaats van die stinkstokken (Niet verkeerd gaan denken bij dat eerste, het komt er krom uit maar ik weet niet hoe het anders te zeggen) en dan kweken ze een andere verslaving. En lolly's zijn beter!
(Dan komt Bill misschien ook een beetje bij. En van lolly's krijg je honger en van sigaretten juist niet.)
KaulitzFreak zei op 16 mei 2010 - 17:41:
Wij gaan allemaal brieven schrijven waarin we zeggen hoe erg we het vinden dat ze roken en smeken om te stoppen??
En er een fanactie over de hele wereld van maken!!
Wij gaan allemaal brieven schrijven waarin we zeggen hoe erg we het vinden dat ze roken en smeken om te stoppen??
En er een fanactie over de hele wereld van maken!!
MariTom zei op 16 mei 2010 - 17:41:
*plat*
Kay. Geniaal x'D
Of jullie sturen mij gewoon in een envelop en dan steek ik mijn rechterwijsvinger in Tom's mond en mijn linker in die van Bill
*plat*
Kay. Geniaal x'D
Of jullie sturen mij gewoon in een envelop en dan steek ik mijn rechterwijsvinger in Tom's mond en mijn linker in die van Bill
KaulitzFreak zei op 16 mei 2010 - 17:42:
of een liedje schrijven waarin we vragen om te stoppen, het opnemen, tekst en melodie online zetten en de hele wereld vragen om dat liedje dan ook op verschillende plaatsen op te nemen en dan allemaal opsturen naar de jongens!
of een liedje schrijven waarin we vragen om te stoppen, het opnemen, tekst en melodie online zetten en de hele wereld vragen om dat liedje dan ook op verschillende plaatsen op te nemen en dan allemaal opsturen naar de jongens!
MariTom zei op 16 mei 2010 - 17:46:
Maar ik denk niet dat ze naar zoiets gaan luisteren?
En dan bedoel ik dat ze denken '' ja maar ik wil roken''
Maar ik denk niet dat ze naar zoiets gaan luisteren?
En dan bedoel ik dat ze denken '' ja maar ik wil roken''
Fiction is a piece of truth that turns lies to meaning.