Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic II
Het Boekentopic II
xDevilBitch zei op 2 mei 2011 - 18:32:
Ik ga The Picture of Dorian Gray binnenkort lezen. ^^
@Poster voor me, heeft je school eisen? Er zijn zoveel prachtige Engelse boeken, als je zelf iets mag kiezen zou ik gewoon iets nemen wat je normaal ook zou lezen.
@Poster voor me, heeft je school eisen? Er zijn zoveel prachtige Engelse boeken, als je zelf iets mag kiezen zou ik gewoon iets nemen wat je normaal ook zou lezen.
chiboebel zei op 2 mei 2011 - 18:35:
Mag alleen niet te weinig pagina's hebben, maar dat is voor mij geen probleem. Ik lees graag.
Maar ik heb gewoon geen idee welk boek.
Mag alleen niet te weinig pagina's hebben, maar dat is voor mij geen probleem. Ik lees graag.
Maar ik heb gewoon geen idee welk boek.
MoonRocker zei op 2 mei 2011 - 18:38:
Ik heb The Alchemy Of Murder gelezen voor Engels. Wel lastig om doorheen te komen af en toe & het is maar een beetje ongeveer 560 pagina's ;x
Ik heb The Alchemy Of Murder gelezen voor Engels. Wel lastig om doorheen te komen af en toe & het is maar een beetje ongeveer 560 pagina's ;x
xDevilBitch zei op 2 mei 2011 - 18:54:
The Colour Purple is leuk. En Lord of the Rings staat ook in de buitenlandse literatuur kasten van mijn school. Oh, en ik heb Sweeney Todd voor Engels gelezen. ^^
The Colour Purple is leuk. En Lord of the Rings staat ook in de buitenlandse literatuur kasten van mijn school. Oh, en ik heb Sweeney Todd voor Engels gelezen. ^^
YarahartBill zei op 2 mei 2011 - 21:38:
komt binnen vallen
Ik ben het boek: Godin van de Jacht aan het lezen.
De schrijfster is: Heleen van Royen
Super mooi boek, alleen beetje seksistisch en beetje ranzig. Zeker als ze gaat vertellen hoe een abortus word gedaan.
Ik ben het boek: Godin van de Jacht aan het lezen.
De schrijfster is: Heleen van Royen
Super mooi boek, alleen beetje seksistisch en beetje ranzig. Zeker als ze gaat vertellen hoe een abortus word gedaan.
CosmicPurple zei op 2 mei 2011 - 21:52:
Meh, sowwy. Het Proces had een redelijk hoge gaap-factor voor mijn gevoel. Ik hoef echt niet in zoveel detail te weten hoe lang een hoofdpersonage erover doet om een hemd te kiezen...
(...) Hé, beledig Kafka niet! Kafka is toevallig geniaal! *puh* Ik heb Kafka's drie romans alledrie minstens twee keer gelezen en ik vind ze prachtig. <3
Meh, sowwy. Het Proces had een redelijk hoge gaap-factor voor mijn gevoel. Ik hoef echt niet in zoveel detail te weten hoe lang een hoofdpersonage erover doet om een hemd te kiezen...
xNadezhda zei op 3 mei 2011 - 15:17:
(...)Nietes! o.o Het Proces is geweldig, mijn lievelingsboek van hem. Bij Das Schloß kreeg ik wel een beetje gaapneigingen, dat is tien pagina's lang monoloog van saaie dudes over papierwerk. Maar buiten dat. Geniaal. ^^
Bodine zei op 4 mei 2011 - 14:43:
Schijnbewegingen uit, straks beginnen aan een boek voor NL. *sigh*
*gaat 't laatste hoofdstuk nog een keer lezen*
Schijnbewegingen uit, straks beginnen aan een boek voor NL. *sigh*
*gaat 't laatste hoofdstuk nog een keer lezen*
jorinloveth zei op 4 mei 2011 - 15:03:
ik heb net over the edge van Dirk bracke en helen vreeswijk [alsikjuistben] uit, voor school, het was echt wel een mooi boek
nu ga ik darren shan verder aflezen
ik heb net over the edge van Dirk bracke en helen vreeswijk [alsikjuistben] uit, voor school, het was echt wel een mooi boek
nu ga ik darren shan verder aflezen
NovaFlowne zei op 4 mei 2011 - 15:54:
Ik heb gister Schaduw van de dood en weerwolven en het myserieuze kerkhof van Darren Shan gekocht. En ik heb Schaduw van de dood in een keer uitgelezen. Ben nu op de helft in Weerwolven and I love it so much *-*
Ik heb gister Schaduw van de dood en weerwolven en het myserieuze kerkhof van Darren Shan gekocht. En ik heb Schaduw van de dood in een keer uitgelezen. Ben nu op de helft in Weerwolven and I love it so much *-*
Eliros zei op 4 mei 2011 - 22:58:
Ik ben nu in The Passage bezig van... uh, Justin Cronin, heet 'ie geloof ik? Het boek is awesome. <3
Ik ben nu in The Passage bezig van... uh, Justin Cronin, heet 'ie geloof ik? Het boek is awesome. <3
NovaFlowne zei op 5 mei 2011 - 2:53:
En nu heb ik Weerwolven ook uit. En Cliffhanger. ._.
Nu ben ik blut. Ik wil meer :c <3
En nu heb ik Weerwolven ook uit. En Cliffhanger. ._.
Nu ben ik blut. Ik wil meer :c <3
Voor alle aanraders en afraders, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!