Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102
Offtopic 102
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:30:
Ik heb geen spaans afgelopen jaar gekozen omdat ik al genoeg problemen met taal heb. Iets wat ik stiekem wel irritant ben.Ik heb zoveel mogelijk talen laten vallen
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 21:31:
Altijd leuk, na onze probleemroosters hebben we nu géén rooster. :' Op naar het volgende krantenartikel .
Altijd leuk, na onze probleemroosters hebben we nu géén rooster. :' Op naar het volgende krantenartikel .
Rianne zei op 19 sep 2010 - 21:31:
Dan hoef je ook niet naar school toch!?
Dan hoef je ook niet naar school toch!?
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:32:
Ja ik moest kiezen tussen duits en frans. Voor frans stond ik nog lager dan voor duits. Al zou ik echt graag talen willen spreken.
(...)Ik heb zoveel mogelijk talen laten vallen
Ja ik moest kiezen tussen duits en frans. Voor frans stond ik nog lager dan voor duits. Al zou ik echt graag talen willen spreken.
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:34:
@Daan: lijkt me echt heel handig ;O
@Dezh&anderemensen: mijn oma leert mij een beetje Spaans x'D Maar ik ben het alweer vergeten ;x [/nouja.hetwasinSpanje.zeleerdememijnetenbestelleninhetSpaans]
En ze geven geen Spaans bij mij op school D; Anders had ik dat wel gekozen. Maar ja, nu doe ik computernerd-achtig en heb ik informatica [ik ga zo hard het enige meisje zijn, ghaha x'D]
@Dezh&anderemensen: mijn oma leert mij een beetje Spaans x'D Maar ik ben het alweer vergeten ;x [/nouja.hetwasinSpanje.zeleerdememijnetenbestelleninhetSpaans]
En ze geven geen Spaans bij mij op school D; Anders had ik dat wel gekozen. Maar ja, nu doe ik computernerd-achtig en heb ik informatica [ik ga zo hard het enige meisje zijn, ghaha x'D]
Rianne zei op 19 sep 2010 - 21:35:
Ik heb ook informatica^^
Ik heb ook informatica^^
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:36:
BOKS
Dat lijkt me zo vet hè. Alleen heb ik het volgend jaar pas D;
(...)
Ik heb ook informatica^^
BOKS
Dat lijkt me zo vet hè. Alleen heb ik het volgend jaar pas D;
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:36:
Bij wiskunde D zitten zes meisjes. Dus misschien valt het wel mee.
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:38:
in mijn totale klas zitten 7 jongens die voor kunstvakken hebben gekozen.
in mijn totale klas zitten 7 jongens die voor kunstvakken hebben gekozen.
Rianne zei op 19 sep 2010 - 21:38:
Bij mij zijn we maar met z'n vijfen XD En 2 meisjes.
(...)
Bij mij zijn we maar met z'n vijfen XD En 2 meisjes.
xjeszell zei op 19 sep 2010 - 21:38:
Ik ga. Misschien dat ik nog online kom via mijn iPod, maar dat weet ik nog niet.
Ik ga. Misschien dat ik nog online kom via mijn iPod, maar dat weet ik nog niet.