Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Yay!-topic
Het Yay!-topic
xEmma zei op 5 jan 2011 - 16:37:
Yay, schrijven gaat eíndelijk weer eens wat beter. Na veel te lang vast gezeten te hebben met het begin van hoofdstuk vijf, heeft het nu eindelijk een paar honderd woorden. Het gaat nog steeds niet heel vlot, maar ik kom langzaam maar zeker uit het moeilijkste gedeelte :] Bovendien heb ik nog een idee wat ik in dit hoofdstuk wil verwerken, dus het komt vast goed
Yay, schrijven gaat eíndelijk weer eens wat beter. Na veel te lang vast gezeten te hebben met het begin van hoofdstuk vijf, heeft het nu eindelijk een paar honderd woorden. Het gaat nog steeds niet heel vlot, maar ik kom langzaam maar zeker uit het moeilijkste gedeelte :] Bovendien heb ik nog een idee wat ik in dit hoofdstuk wil verwerken, dus het komt vast goed
Eliros zei op 5 jan 2011 - 17:01:
Yay, sarcasme is leeeeuk! :'3
oh, fuck that, ik kan sarcasme niet eens spellen, hmff
Yay, sarcasme is leeeeuk! :'3
KaulitzFreak zei op 5 jan 2011 - 19:33:
Yay, het eerste hoofdstuk van Changing minds is af!
Yay, het eerste hoofdstuk van Changing minds is af!
jorinloveth zei op 5 jan 2011 - 19:34:
Yaaiy, ik ben blij dat ik dat slipknot liedje heb aangeklikt c:
Yaaiy, ik ben blij dat ik dat slipknot liedje heb aangeklikt c:
xDevilBitch zei op 5 jan 2011 - 21:09:
Yay, March On is akoestisch zo mooi. <3 [normaal ook, maar akoestisch is 'ie nóg mooier]
Yay, March On is akoestisch zo mooi. <3 [normaal ook, maar akoestisch is 'ie nóg mooier]
YarahartBill zei op 6 jan 2011 - 15:31:
YAY, zo naar de kapper me haar laten knippen!
Mensen ik krijg weer een pony!!
(post foto wel in ander topic C: )
YAY, zo naar de kapper me haar laten knippen!
Mensen ik krijg weer een pony!!
(post foto wel in ander topic C: )
Om jezelf op te vrolijken in een off day,
of om een prachtige dag met het forum te delen.
Van een beetje blij worden tot superdupergelukkig zijn.
Omdat er nooit een te veel aan happiness kan zijn. Ik heb een beetje rond gezocht, maar volgens mij is er nog niet zo'n topic, hé? Anders verwijdert iemand deze maar weer.
Yay, want ik heb voor mijn verjaardag van Het Lief een groot, zacht, warm dekentje gekregen. Exit koude nachten op kot!