Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 137
Offtopic 137
LxKaulitz zei op 6 feb 2011 - 21:50:
Wie heeft btw alle foto's van binnen en buiten tom en bill's huis gezien?
naar schijnt dat ze nu eindelijk verhuisd zijn naar -wat is het,- l.a.?
Wie heeft btw alle foto's van binnen en buiten tom en bill's huis gezien?
naar schijnt dat ze nu eindelijk verhuisd zijn naar -wat is het,- l.a.?
LxKaulitz zei op 6 feb 2011 - 22:02:
HUH HIJ IS WEG.
NEIN o.o
edit: toch niet.
gewoon de link kopieren en plakken (': TADA.
HUH HIJ IS WEG.
NEIN o.o
edit: toch niet.
gewoon de link kopieren en plakken (': TADA.
LxKaulitz zei op 6 feb 2011 - 22:05:
Is hij ook - in tokyo (':
Althans, als het waar is wat er her en der op internet staat.
Maar hij wacht vooral op Bill die zich helemaal uitleeft.
Is hij ook - in tokyo (':
Althans, als het waar is wat er her en der op internet staat.
Maar hij wacht vooral op Bill die zich helemaal uitleeft.
LxKaulitz zei op 6 feb 2011 - 22:16:
Me too.
Ik wil snel weer winkelen ><
De laatste x dat ik in een vintage store ben geweest..
Me too.
Ik wil snel weer winkelen ><
De laatste x dat ik in een vintage store ben geweest..
YarahartBill zei op 6 feb 2011 - 23:11:
Kan misschien iemand mij ff helpen.
Ik heb beetje ruzie met me beste vriend. Hij blowt en drinkt als de nete en hij is nog maar 15!
Ik wil hem duidelijk maken dat ik bezorgt om hem ben, [btw heb ik allemaal al verteld dit maar hij luisterd niet!] dat ik het echt zonde vind dat hij steeds maar meer gebruikt en dat hij gwn ze hersencellen weggooit! Hij doet facking VWO en volgend jaar moet hij naar HAVO maar daar is hij echt veel te slim voor. Hij doet VWO al met 2 vingers in ze neus als die wil, maar hij is zo lui als ik weet niet wat en doet dus geen reeet!! Hij heeft al 23 onvoldoendes op ze rapport!
Kan iemand mij advies geven zodat het tot ze botte hersenen doordringt!!
Kan misschien iemand mij ff helpen.
Ik heb beetje ruzie met me beste vriend. Hij blowt en drinkt als de nete en hij is nog maar 15!
Ik wil hem duidelijk maken dat ik bezorgt om hem ben, [btw heb ik allemaal al verteld dit maar hij luisterd niet!] dat ik het echt zonde vind dat hij steeds maar meer gebruikt en dat hij gwn ze hersencellen weggooit! Hij doet facking VWO en volgend jaar moet hij naar HAVO maar daar is hij echt veel te slim voor. Hij doet VWO al met 2 vingers in ze neus als die wil, maar hij is zo lui als ik weet niet wat en doet dus geen reeet!! Hij heeft al 23 onvoldoendes op ze rapport!
Kan iemand mij advies geven zodat het tot ze botte hersenen doordringt!!
Bodine zei op 6 feb 2011 - 23:13:
@Yara; omg. Sterkte. o.o
En, nee, geen idee hoe je dat klaar moet spelen.
@Yara; omg. Sterkte. o.o
En, nee, geen idee hoe je dat klaar moet spelen.
YarahartBill zei op 6 feb 2011 - 23:16:
@Bodine; Thanks, omg hij is zoo irriee. Hij loopt de hele tijd te zeggen dat het ze hersencellen helemaal niet beinvloed blablablaa.... grrr
@Bodine; Thanks, omg hij is zoo irriee. Hij loopt de hele tijd te zeggen dat het ze hersencellen helemaal niet beinvloed blablablaa.... grrr
xEmma zei op 6 feb 2011 - 23:18:
@ Yara: Omg, arme jij<3
Zijn er niet schokkende feiten die je op kan dreunen waar hij niet om heen kan? Het is zonde als hij zijn toekomst verpest.
@ Yara: Omg, arme jij<3
Zijn er niet schokkende feiten die je op kan dreunen waar hij niet om heen kan? Het is zonde als hij zijn toekomst verpest.
YarahartBill zei op 6 feb 2011 - 23:25:
@ Emma; ja ik weet niet heb al bijna het halve internet afgespeurt naar plaatjes en weet ik veel maar hij vind het allemaal maa grappig.
Najaa ik ga nu slapen. Ben super moe. Trustee allemaal!!
@ Emma; ja ik weet niet heb al bijna het halve internet afgespeurt naar plaatjes en weet ik veel maar hij vind het allemaal maa grappig.
Najaa ik ga nu slapen. Ben super moe. Trustee allemaal!!
LxKaulitz zei op 7 feb 2011 - 15:47:
@ Yara.
Ik snap dat je je zorgen maakt, maar pas wel op.
Vaak als je iemand te hard vasthoud, werkt het averechts.
@ Yara.
Ik snap dat je je zorgen maakt, maar pas wel op.
Vaak als je iemand te hard vasthoud, werkt het averechts.
VampireFangs zei op 7 feb 2011 - 16:06:
@Yaardudie; Je kunt er niks aan doen, want je hebt al alles gedaan wat je kon. Het is aan zijn ouders/verzorgers of aan zijn mentor om de rest uit te vogelen. *hug*:3
@Yaardudie; Je kunt er niks aan doen, want je hebt al alles gedaan wat je kon. Het is aan zijn ouders/verzorgers of aan zijn mentor om de rest uit te vogelen. *hug*:3
Yaaiy. c: