Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your face #12
Post Your face #12
xjeszell zei op 6 maart 2011 - 12:17:
@Tommie; op die tweede. Daar kijk je echt zo van 'ik heb niks gedaan!' [vind ik dan]
@Tommie; op die tweede. Daar kijk je echt zo van 'ik heb niks gedaan!' [vind ik dan]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 12:34:
Jongens, hou op. We staan er met z'n allen op en het gaat om het totaalplaatje en dat is leuk dus niemand zeuren en we zijn allemaal heel erg mooi en lief en prachtig en zo. <3
Jongens, hou op. We staan er met z'n allen op en het gaat om het totaalplaatje en dat is leuk dus niemand zeuren en we zijn allemaal heel erg mooi en lief en prachtig en zo. <3
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 12:37:
Jullie zijn allemaal secci, en die foto's zijn geweldig en en en... Ja, want ze zijn stoer en ik vind het stiekem best jammer dat ik er niet was terwijl ik helemaal niet lang op ff zit...
Jullie zijn allemaal secci, en die foto's zijn geweldig en en en... Ja, want ze zijn stoer en ik vind het stiekem best jammer dat ik er niet was terwijl ik helemaal niet lang op ff zit...
TotempaaltJ zei op 6 maart 2011 - 12:38:
Volgende keer gewoon komen. Ik ben ook nieuw hier
CosmicPurple zei op 6 maart 2011 - 12:40:
Tessa is zich op die eerste echt van niks bewust, en op de tweede dan net weer wél x) Nice one, Tazz! (y)
-ja, dat was het eerste dat mij opviel.-
-en het tweede OMG ER WAS EEN JONGEN OP DE MEETING. MIJLPAAL!-
-en het derde "ahh, wat heb ik toch mooie kuikentjes..." ^^-
<3
De groepsfoto's die op mijn camera staan: één en twee. De rest van de foto's komt later. ;D
Tessa is zich op die eerste echt van niks bewust, en op de tweede dan net weer wél x) Nice one, Tazz! (y)
-ja, dat was het eerste dat mij opviel.-
-en het tweede OMG ER WAS EEN JONGEN OP DE MEETING. MIJLPAAL!-
-en het derde "ahh, wat heb ik toch mooie kuikentjes..." ^^-
<3
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 12:41:
Ja, dat weet ik wel geloof ik.
-Newbie boks-
En de mensen zijn hier awesom, dus volgende keer ga ik een kaartje kopen met mijn cultuurkaart en smeeeeek bij mijn ouders om me te laten gaan en dan ga ik naar jullie toekomen, ongeacht waar.
ofikdankaniseenanderverhaal
(...)
Ja, dat weet ik wel geloof ik.
-Newbie boks-
En de mensen zijn hier awesom, dus volgende keer ga ik een kaartje kopen met mijn cultuurkaart en smeeeeek bij mijn ouders om me te laten gaan en dan ga ik naar jullie toekomen, ongeacht waar.
TotempaaltJ zei op 6 maart 2011 - 12:43:
Anders komen we je wel halen >:3
ofikdankaniseenanderverhaal
CosmicPurple zei op 6 maart 2011 - 12:43:
Ja maar die had ik gewoon meegesleurd op de trein dus dat telde niet echt...
@Do; neenietwaar. Stefwasookeenjongen. ^^
en.
<3
Ja maar die had ik gewoon meegesleurd op de trein dus dat telde niet echt...
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 12:45:
Moet je wel goed komen zoeken :'D
Dat lijkt me wel grappig trouwens... Staan er ineens allemaal random personen voor de deur in mijn altijd rustige, doodsaaie woonwijk...Nee, soms is het niet rustig.
Ikverstopmeal,ikgaofftopicofzo...
(...)
Moet je wel goed komen zoeken :'D
Dat lijkt me wel grappig trouwens... Staan er ineens allemaal random personen voor de deur in mijn altijd rustige, doodsaaie woonwijk...
CosmicPurple zei op 6 maart 2011 - 12:47:
Ik heb foto's van het feestje van gisterenavond, maar die zijn niet allemaal voor publicatie vatbaar... Ga ik eerst goed moeten censureren!
Ik heb foto's van het feestje van gisterenavond, maar die zijn niet allemaal voor publicatie vatbaar... Ga ik eerst goed moeten censureren!
Kom maar op met die mooie gezichtjes. :'3