Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 152
Offtopic 152
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 1:29:
Yay!
Weetje, ik zat een keertje met m'n zusje te spelen -vijf jaar geleden- en toen deden we alsof de barbies op het strand lagen, maar we konden geen bikini's vinden dus werd het een naaktstrand voor de barbies. En toen kwam ik met m'n: 'En daar is C. Rimineel (een of andere enge cowboymetsnorpop), de vieze barbieverkrachter. GANGBANG!' En m'n zusje had géén idee
Edit: let niet op mij. Ik werd gewoon even sentimenteel.
Yay!
Weetje, ik zat een keertje met m'n zusje te spelen -vijf jaar geleden- en toen deden we alsof de barbies op het strand lagen, maar we konden geen bikini's vinden dus werd het een naaktstrand voor de barbies. En toen kwam ik met m'n: 'En daar is C. Rimineel (een of andere enge cowboymetsnorpop), de vieze barbieverkrachter. GANGBANG!' En m'n zusje had géén idee
Edit: let niet op mij. Ik werd gewoon even sentimenteel.
Bodine zei op 28 feb 2011 - 1:32:
... ik snap hem ook niet.
[mijn hersenen zijn onschuldig, you see? ^^]
... ik snap hem ook niet.
[mijn hersenen zijn onschuldig, you see? ^^]
xEmma zei op 28 feb 2011 - 1:33:
Even onschuldig als Marije's zusje vijf jaar geleden.. Hmm. zegt wel wat, denk ik ;'
maar, wat is er niet aan te snappen? Of er is een diepere laag en die heb ik niet door.
Even onschuldig als Marije's zusje vijf jaar geleden.. Hmm. zegt wel wat, denk ik ;'
maar, wat is er niet aan te snappen? Of er is een diepere laag en die heb ik niet door.
Bodine zei op 28 feb 2011 - 1:34:
Weeet ik veel, maar ik snap de humor niet. XD
En ik ben ook super onschuldig. *puh*
[ik bedoel. gewoon.]
Weeet ik veel, maar ik snap de humor niet. XD
En ik ben ook super onschuldig. *puh*
[ik bedoel. gewoon.]
Bodine zei op 28 feb 2011 - 1:35:
Sentimenteel noem je dat. Heet het niet gewoon massaverkrachting?
Sentimenteel noem je dat. Heet het niet gewoon massaverkrachting?
xEmma zei op 28 feb 2011 - 1:36:
Sentimenteel noem je dat. Heet het niet gewoon massaverkrachting?hahahaa, *ziet hier ook de humor van in*
Bodine zei op 28 feb 2011 - 1:38:
Was dat sarcasme of niet? Ik ben niet helemaal helder meer.
Was dat sarcasme of niet? Ik ben niet helemaal helder meer.
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 1:39:
Danananaaaa!
Zo, even wat anders, heeft een van jullie misschien een koekje? Ik heb honger...
Danananaaaa!
Zo, even wat anders, heeft een van jullie misschien een koekje? Ik heb honger...
Bodine zei op 28 feb 2011 - 1:40:
Ik ook, maar mama slaapt in de woonkamer [vraag me niet waarom, maar ze slaapt nooit in d'r slaapkamer], dus ik kan niet naar beneden.
Maar ik ga denk binnen nu en een kwartiertje mijn nestje in. (:
Ik ook, maar mama slaapt in de woonkamer [vraag me niet waarom, maar ze slaapt nooit in d'r slaapkamer], dus ik kan niet naar beneden.
Maar ik ga denk binnen nu en een kwartiertje mijn nestje in. (:
xEmma zei op 28 feb 2011 - 1:41:
ik wil aan de ene kant gaan slapen, maar dan gaat de tijd sneller en moet ik eerder weer naar school ><
ik wil aan de ene kant gaan slapen, maar dan gaat de tijd sneller en moet ik eerder weer naar school ><
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 1:42:
Ah, alvast welterusten, uuuund, ik heb geen zin om naar beneden te gaan, moet ik weer 2 trappen gaan lopen und so...
Edit; Tee-hee! Ik heb vakantie :3
Ah, alvast welterusten, uuuund, ik heb geen zin om naar beneden te gaan, moet ik weer 2 trappen gaan lopen und so...
Edit; Tee-hee! Ik heb vakantie :3
xEmma zei op 28 feb 2011 - 1:44:
Wrijf het er lekker in ><
Ik heb net vakantie gehad. en moest heel veel doen voor school. en allemaal niet gedaan.
Wrijf het er lekker in ><
Ik heb net vakantie gehad. en moest heel veel doen voor school. en allemaal niet gedaan.
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 1:46:
Ik moet ook nog heel veel doen, drie fucking hoofdstukken Frans en Nederlands. Maar gelukkig bestaat er zo iets als Fuckhuiswerk.nl :3
Ik moet ook nog heel veel doen, drie fucking hoofdstukken Frans en Nederlands. Maar gelukkig bestaat er zo iets als Fuckhuiswerk.nl :3