Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #13
Gooi-het-eruit-topic #13
Bodine zei op 10 maart 2011 - 20:52:
Ik wil geen scheikunde leren. Wat heeft het voor nut om dat boek door te lezen? Maar ik voel me ook weer zo slecht als ik 't niet doe.
Ik wil geen scheikunde leren. Wat heeft het voor nut om dat boek door te lezen? Maar ik voel me ook weer zo slecht als ik 't niet doe.
ijstheetjuh3 zei op 10 maart 2011 - 22:59:
Ik heb maandag ak SO of PW.
Maar ik heb vakantie en was vrijdag ziek dus mijn boeken liggen in mijn kluisje waardoor ik niet kan leren :c
Ik heb maandag ak SO of PW.
Maar ik heb vakantie en was vrijdag ziek dus mijn boeken liggen in mijn kluisje waardoor ik niet kan leren :c
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 23:03:
Zoeken dan. [oké, sorry, die's flauw x'D]
@Ajaxwedstrijd: dan ben ik blij dat m'n broertje niet kon kijken, anders liep 'ie hier nog scheldend door het huis ook --'
fuck man, mijn neus zit ganz verstopt ;c
Zoeken dan. [oké, sorry, die's flauw x'D]
@Ajaxwedstrijd: dan ben ik blij dat m'n broertje niet kon kijken, anders liep 'ie hier nog scheldend door het huis ook --'
Faramir zei op 10 maart 2011 - 23:04:
Jah, maar het wat wel 4-1 voor Ajax kunnen zijn.
Ze speelden gewoonweg beter, maar dit is gwn zo'n wedstrijd dat Ajax er geen één erin wist te krijgen.
(...)0 - 1, right?
Ze speelden gewoonweg beter, maar dit is gwn zo'n wedstrijd dat Ajax er geen één erin wist te krijgen.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 23:07:
(...)Was het even erg als Heerenveen - Feyenoord zondag? daar zijn kansen gemist, dat is niet goed meer o.o
Faramir zei op 10 maart 2011 - 23:09:
Neeh, nog erger
Die keeper pakte zowat alles,
haalde een bal van Eriksen uit de kruising, stompte alle ballen op goal weg en dan komt die mongool van een Alex aan en die schiet hem met zo'n lullig balletje in de verre hoek. Wordt je echt gek van zo'n wedstrijd
(...)Was het even erg als Heerenveen - Feyenoord zondag? daar zijn kansen gemist, dat is niet goed meer o.o
Neeh, nog erger
Die keeper pakte zowat alles,
haalde een bal van Eriksen uit de kruising, stompte alle ballen op goal weg en dan komt die mongool van een Alex aan en die schiet hem met zo'n lullig balletje in de verre hoek. Wordt je echt gek van zo'n wedstrijd
xjeszell zei op 11 maart 2011 - 1:27:
Gott. Ik kan niet slapen, terwijl ik super moe ben. Ik haat dit zo.
Gott. Ik kan niet slapen, terwijl ik super moe ben. Ik haat dit zo.
Kayley zei op 11 maart 2011 - 2:16:
Ik ben niet normaal geobsedeerd met een actrice/personage uit een serie. -,-
Ik ben niet normaal geobsedeerd met een actrice/personage uit een serie. -,-
xjeszell zei op 11 maart 2011 - 17:16:
Nhm. Ik wil de trailer van deathly Hallows part2. Nu. ._.
Nhm. Ik wil de trailer van deathly Hallows part2. Nu. ._.
Gooi het er uit