Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 165
Offtopic 165
jorinloveth zei op 8 mei 2011 - 21:19:
ik vind wel dat ze mooi dansen, maar het programma errond vind ik wat overdreven, eigenlijk
ik vind wel dat ze mooi dansen, maar het programma errond vind ik wat overdreven, eigenlijk
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 21:22:
Oh dat vind ik juist niet. Ik vind So You Think You Can Dance juist zo commercieel. En tuurlijk is dat met alle programma's rondom Rtl, but still.
Het gaat alleen om het dansen. (:
Oh dat vind ik juist niet. Ik vind So You Think You Can Dance juist zo commercieel. En tuurlijk is dat met alle programma's rondom Rtl, but still.
Het gaat alleen om het dansen. (:
jorinloveth zei op 8 mei 2011 - 21:25:
daar heb je wel gelijk in, maar nu gaan de liveshows beginnen ofzoiet, dat vind ik al iets beter dan in het begin met dat ruilen van die dansers
daar heb je wel gelijk in, maar nu gaan de liveshows beginnen ofzoiet, dat vind ik al iets beter dan in het begin met dat ruilen van die dansers
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 21:26:
Ja dat ruilen was weak, het draait meer om de choreografen dan de dansers, wat ik opzich ergens wel een beeeeetje jammer vind, maar ja.
Ja dat ruilen was weak, het draait meer om de choreografen dan de dansers, wat ik opzich ergens wel een beeeeetje jammer vind, maar ja.
xSoParanoid zei op 8 mei 2011 - 23:33:
ik vond het alleen maar gejank die TUDB. elk reclame stukje kwam gejank in voor .
ik vond het alleen maar gejank die TUDB. elk reclame stukje kwam gejank in voor .
xDevilBitch zei op 9 mei 2011 - 18:01:
Verdomme. Laat muurverf bij jullie ook los als er hooguit een uurtje plakgum aan heeft gezeten? Kennelijk hebben mijn ouders dus crapverf gekocht, awesome.
Verdomme. Laat muurverf bij jullie ook los als er hooguit een uurtje plakgum aan heeft gezeten? Kennelijk hebben mijn ouders dus crapverf gekocht, awesome.
xDevilBitch zei op 9 mei 2011 - 18:01:
En volgens FF moet dat dan ook nog twee keer. GRHMPF.
En volgens FF moet dat dan ook nog twee keer. GRHMPF.
LxKaulitz zei op 9 mei 2011 - 19:28:
Aaaah ik moest net mijn arme kitty naar de dierenarts brengen :[
Resultaat: Mijn topje kan ik weggooien, en mijn arm is opengekrast, de auto mag ik stofzuigen.
Maar héy, she's healthy xd <3
Aaaah ik moest net mijn arme kitty naar de dierenarts brengen :[
Resultaat: Mijn topje kan ik weggooien, en mijn arm is opengekrast, de auto mag ik stofzuigen.
Maar héy, she's healthy xd <3
Eliros zei op 9 mei 2011 - 19:35:
Yikes, ik haat het om huisdieren naar de dierenarts te brengen...
De laatste keer dat m'n hond naar de dierenarts moest (haar ribben waren gebroken/verbrijzeld, en één rib had haar long doorboort), was ze half dood, en heeft ze een gat in mijn pa's hand gebeten...
En mijn kat krabt zodra we haar ook maar optillen en in de auto zetten.
No way dat ik nog eens mee ga met het wegbrengen. o.o''
Yikes, ik haat het om huisdieren naar de dierenarts te brengen...
De laatste keer dat m'n hond naar de dierenarts moest (haar ribben waren gebroken/verbrijzeld, en één rib had haar long doorboort), was ze half dood, en heeft ze een gat in mijn pa's hand gebeten...
En mijn kat krabt zodra we haar ook maar optillen en in de auto zetten.
No way dat ik nog eens mee ga met het wegbrengen. o.o''
LxKaulitz zei op 9 mei 2011 - 19:59:
Oh.. dan moet ik me niet zo aanstellen.
Ze dook helemaal tegen me aan, alleen af en toe sprong ze op mijn schouders (had korte mouwen..)
Maar ze is wit, en is ubergevoelig voor van alles. Nu had ze een bacteriele infectie, blabla.
And now she's all good.
(En ik ga nu mijn schetsen zoeken.)
Oh.. dan moet ik me niet zo aanstellen.
Ze dook helemaal tegen me aan, alleen af en toe sprong ze op mijn schouders (had korte mouwen..)
Maar ze is wit, en is ubergevoelig voor van alles. Nu had ze een bacteriele infectie, blabla.
And now she's all good.
(En ik ga nu mijn schetsen zoeken.)
Eliros zei op 9 mei 2011 - 20:02:
Mhii, ik houd van witte katten! *-*
En gelukkig dat alles oké is. :'
Mhii, ik houd van witte katten! *-*
En gelukkig dat alles oké is. :'
Thanks to my lovely model! <3 (Alleen filmmateriaal, nog niet het origineel)
Klik
of copy past;
http://www.youtube.com/watch?v=WCW1b_d3a2U
n_n