Hoofdcategorien
Home » Forum » Stamcafé » Quotes 8
Quotes 8
KaulitzFreak zei op 13 juni 2011 - 22:57:
*vrouw loopt op Wouter -trompetist- af*
Lentle -klarinetist-: Kijk, dat is die vrouw die er elk concert bij is, en die is altijd bij Wouter, zou dat zijn moeder zijn?
*Vrouw zwaait met vinger en loopt dan weer naar het publiek*
Kristof -klarinetist-: Oei oei, volgens mij heeft Woutertje zijn kamer niet opgeruimd...
Mensen, dit zijn muzikanten van 23?24?25? -zoiets-, en dit is dus het de humor van onze harmonie...
*vrouw loopt op Wouter -trompetist- af*
Lentle -klarinetist-: Kijk, dat is die vrouw die er elk concert bij is, en die is altijd bij Wouter, zou dat zijn moeder zijn?
*Vrouw zwaait met vinger en loopt dan weer naar het publiek*
Kristof -klarinetist-: Oei oei, volgens mij heeft Woutertje zijn kamer niet opgeruimd...
Mensen, dit zijn muzikanten van 23?24?25? -zoiets-, en dit is dus het de humor van onze harmonie...
MickyMuis zei op 14 juni 2011 - 9:27:
Moeder via sms: Mick, hou jij van witlof?
Ik terug: Euhm, ik ken het alleen maar als het groene spul dat uit je neus komt. Maar ben benieuwd naar jouw versie!
Ze las strijk o.O
Moeder via sms: Mick, hou jij van witlof?
Ik terug: Euhm, ik ken het alleen maar als het groene spul dat uit je neus komt. Maar ben benieuwd naar jouw versie!
Ze las strijk o.O
KaulitzFreak zei op 14 juni 2011 - 13:25:
Maura: Injuries are consistent with a non-biological, falace shaped object.
Jane: (mompelend) you mean a dildo?
Maura: Yes, I believe that is the popular term for it.
They're so awesome!!!
en die aflevering, ik ben er gek op <3
Maura: Injuries are consistent with a non-biological, falace shaped object.
Jane: (mompelend) you mean a dildo?
Maura: Yes, I believe that is the popular term for it.
They're so awesome!!!
en die aflevering, ik ben er gek op <3
CosmicPurple zei op 14 juni 2011 - 16:31:
Hush now baby, baby, don't you cry.
Mamma's gonna make all of your nightmares come true,
Mamma's gonna put all of her fears into you.
Mamma's gonna keep you right here under her wing,
She won't let you fly, but she might let you sing.
Mamma's gonna keep baby cosy and warm.
Oooh babe... Oooh babe... Oooh babe...
Of course Mamma's gonna help build the wall.
- Pink Floyd, Mother
Hush now baby, baby, don't you cry.
Mamma's gonna make all of your nightmares come true,
Mamma's gonna put all of her fears into you.
Mamma's gonna keep you right here under her wing,
She won't let you fly, but she might let you sing.
Mamma's gonna keep baby cosy and warm.
Oooh babe... Oooh babe... Oooh babe...
Of course Mamma's gonna help build the wall.
- Pink Floyd, Mother
SJELSYxYMAS zei op 14 juni 2011 - 19:33:
ik:"lukt het?"
Shana:"TRUT!"
ik:"da's met een T en gy hebt de U"
Shana:"UILSKUIKEN!"
ik:"ik voel me aangesproken..."
ik:"lukt het?"
Shana:"TRUT!"
ik:"da's met een T en gy hebt de U"
Shana:"UILSKUIKEN!"
ik:"ik voel me aangesproken..."
xNadezhda zei op 14 juni 2011 - 21:18:
Mijn oma belde op een tijdstip dat mijn moeder normaal gesproken niet thuis is; helemaal verbaasd dat ze mijn moeder toch aan de lijn kreeg: "Oh. Ben je thuis?"
Mama: "Nee."
Oma: "Maar je prí¡í¡t toch?"
Mijn oma belde op een tijdstip dat mijn moeder normaal gesproken niet thuis is; helemaal verbaasd dat ze mijn moeder toch aan de lijn kreeg: "Oh. Ben je thuis?"
CosmicPurple zei op 14 juni 2011 - 21:23:
Oude mensen vs. de wondere wereld der communicatietechnologie... Don't get me started. Mijn grootmoeder heeft sinds kort een gsm, en ze gooit hem nog net niet door het raam als hij rinkelt. Onlangs belde ze ons met de vaste lijn om te vragen hoe ze een sms moest schrijven. Een halfuur heeft mijn zus erover gedaan om het haar uit te leggen, en nog een halfuur later kreeg mijn moeder een sms van grootmoeder, met een verhaal dat ze aan de telefoon in 1 minuut had kunnen doen.
Oude mensen vs. de wondere wereld der communicatietechnologie... Don't get me started. Mijn grootmoeder heeft sinds kort een gsm, en ze gooit hem nog net niet door het raam als hij rinkelt. Onlangs belde ze ons met de vaste lijn om te vragen hoe ze een sms moest schrijven. Een halfuur heeft mijn zus erover gedaan om het haar uit te leggen, en nog een halfuur later kreeg mijn moeder een sms van grootmoeder, met een verhaal dat ze aan de telefoon in 1 minuut had kunnen doen.
xNadezhda zei op 14 juni 2011 - 21:26:
@Do: *dood* Mijn oma en een gsm zou niet werken, ze flipt al van de videorecorder. _0_ Maar ze belt mijn moeder bijna elke dag, en soms twee keer, en meestal met de mededeling 'dat er niet gebeld hoeft te worden, want het gaat goed'.
@Do: *dood* Mijn oma en een gsm zou niet werken, ze flipt al van de videorecorder. _0_ Maar ze belt mijn moeder bijna elke dag, en soms twee keer, en meestal met de mededeling 'dat er niet gebeld hoeft te worden, want het gaat goed'.
SJELSYxYMAS zei op 15 juni 2011 - 20:06:
Damn, Danny, you look terrible, James teased.
Dont fuck with me right now, James, I growled.
Looks like that bitch did it for me, James snapped back.
- Danny Worsnop&James Cassels, Asking Alexandria (Roadie Problems@mibba -jaikhounogaltijdvanmibba<3-)
- Danny Worsnop&James Cassels, Asking Alexandria (Roadie Problems@mibba -jaikhounogaltijdvanmibba<3-)
SJELSYxYMAS zei op 15 juni 2011 - 20:06:
Monster23 zei op 15 juni 2011 - 20:19:
Ik: Mama, dat is míjn appeltaart, en jij blijft er van af.
Mama: Ik hoop dat je heel, héél dik wordt.
Abby: No. I don't miss you, Mc. Gee. Nobody misses you. -versiert hele desk met 'Welkom Terug' borden.
Ik: Mama, dat is míjn appeltaart, en jij blijft er van af.
Mama: Ik hoop dat je heel, héél dik wordt.
Abby: No. I don't miss you, Mc. Gee. Nobody misses you. -versiert hele desk met 'Welkom Terug' borden.
SJELSYxYMAS zei op 15 juni 2011 - 20:29:
welke vrage stelle kindere van 5 aan andere kindere van 5 ?
- Sarakind<3
welke vrage stelle kindere van 5 aan andere kindere van 5 ?
- Sarakind<3
xEmma zei op 16 juni 2011 - 15:13:
Wait, Gomez is complaining of nausea? If I were Bieber I'd be focusing very hard on the 'baby, baby, baby, no' part of his song right now...
-Lord_Voldemort7 op Twitter
Wait, Gomez is complaining of nausea? If I were Bieber I'd be focusing very hard on the 'baby, baby, baby, no' part of his song right now...
-Lord_Voldemort7 op Twitter
Mwiih 7 zat vol ^^