Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2011 - 15:12:
Regen & Wind

Please, ga weg? Of zorg er anders voor dat we vrij krijgen ofzo? Want dit is niet leuk meer O______O

Oud, lief mannetje in Duitsland, die van heel ver weg kwam en een schattig accent had

Het spijt me echt heel erg dat ik geen foto van u kon maken. Maar weetje, mijn lerares was al boos omdat we zogenaamd te sloom liepen, dus ik moest echt doorlopen, want anders ging ze nog gewoon weg zonder ons. En tja, dat zou niet zo handig zijn.
Op de een of andere manier heeft u mij geraakt. Want. Nou. U was daar zo zielig alleen, helemaal ver weg van uw thuis [/tenminste... dat denk ik] en. Nou. En dan komt u helemaal naar Berlijn, en dan kan ik niet eens even een foto van u maken.
Als ik u ooit nog eens tegenkom doe ik het alsnog!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 okt 2011 - 18:42:
Idysha,
Dude. Ik ga je missen. De hele klas gaat je gewoon missen. Je hoort gewoon in onze klas. Maarja. Je moet alweer verhuizen. De zesde keer, right? x.x
Gister was gewoon. Super. Alleen jammer dat de helft van de jongens niet kwam opdagen. Gelukkig heeft dat de avond niet verpest. ^^
Je komt nog wel een keertje terug hè? <3

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 20 okt 2011 - 23:19:
Mam
Stop. Stop met para doen en accepteer mijn vriend én laat hem ook weer in JOUW -...- huis slapen.. Het slaat nergens op, eerst mocht het maar hij komt te dichtbij en jij kan niet meer met je krulspelden door het huis waggelen en hij mag niet meer komen slapen?! Het is gewoon onzin, maar oké, ik ga dan wel gewoon het weekend dat ik hem zie naar hem toe, want daar zijn we samen wel welke, zélfs om te slapen..
Ik word gek van je, echt waar...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 nov 2011 - 21:09:
Hot Chelle Rae,
Thanks for existing. Seriously. I love you.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 nov 2011 - 17:16:
M,
I so hate you right now. Als je morgen op school komt kun je maar beter uit mijn buurt blijven, anders draai ik je nek nog 'ns om.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 nov 2011 - 17:45:
Joar

I liike you. Sorry dat ik je uitlachte hè, maar je weet dat ik het niet meen. Also. Kom maar snel naar atheneum, ghehe. Ik ben jaloers op Lisa. En op jou. You guys are lucky people. ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 nov 2011 - 13:38:
Bryan
WAT. je hebt MAANDEN gezegd dat je BLG niet zou verlaten. Nou, blijkbaar wel?! I mean, zo klinkt het in de video update, en je bent daar niet bij, en GAST.
Boys Like Girls bestaat ook uit JOU. Oké, ja, ik accepteer dat je graag met EMB bezig bent, maar WAAROM word je dan boos als we vragen of je de band uit bent?! Dit is gewoon stom. Het klinkt misschien triest, maar ik ben echt fucxking teleurgesteld in je.

Martin, Poolie & John
Ik ben in elk geval blij dat jíºllie nog samen zijn. Ik heb jullie zo gemist, ik ben zó bang geweest dat jullie zouden stoppen...
I love you guys. So damn much.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2011 - 13:38:
Papa en mama,

Leuk dat jullie zeggen dat jullie me brengen en vervolgens naar oma gaan en mij laten stikken. HEEL LEUK. Rij toch lekker het kanaal in.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 nov 2011 - 13:56:
Boys Like Girls

God. Vandaag is het een jaar geleden. Een jaar al. Ik kan het amper geloven.. Een jaar geleden zat ik nu als een idioot in Duits, elke seconde naar de klok te kijken.
Please. Come back.
Ik mis jullie. Ik wou dat ik een jaar terug in tijd zou kunnen...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 nov 2011 - 15:45:
.
Fijn. Alsjeblieft kan het niet gewoon een keer klaar zijn? I mean. Come on. Jullie hoorden van elkaar te houden. Niet elkaar verrot te schelden. Ja. Ik wist dat dat gebeurde. Ik verstond er alleen niets van. Maar. Nu ik het wel verstond... Alsjeblieft. Zwijg desnoods. Maar ga niet proberen elkaar kapot te maken.

L&M,
Oké. Ja. Ik ga nu veel met Angela, Joëlle en Simone om. Maar dat mag toch gewoon? Ik ben niet een bezit van jullie... Ja, natuurlijk vind ik het ook stom van me dat ik nog maar heel weinig tijdens de pauze bij jullie ben. Maar. Op de één of andere manier kan ik het met de andere drie beter vinden. Misschien omdat ze zich iets volwassener opstellen of omdat ze zelf nadenken. Sorry dat jullie boos zijn, maar het kan me eigenlijk niet meer zoveel schelen.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 28 nov 2011 - 11:17:
S.

Ik hou van je! Ik zou dit in je gezicht moeten zeggen, naar je toe rennen en je doodknuffelen maar ik zie je amper... dus de volgende keer dat ik je zie ga je me al van ver horen roepen I LOVE YOUUUUUUUUU want ik kan echt niet meer zonder je!!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 28 nov 2011 - 12:55:
Period
Die.

Ciara
Y U NO stop met aan mijn mouw zitten en over mij zeuren. Zeur lekker over je eigen mouw >.<

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 29 nov 2011 - 16:29:
Trol die bij mij in huis woont

Ik snap niet dat je niet allang in een inrichting bent geplaatst. Ontoerekeningsvatbaar, dat ben je. Wanneer kan ik nou ooit eens een grapje maken zonder dat jij het je persoonlijk aantrekt? En dan vervolgens het recht DENKT te hebben mij te bedreigen? En gisteren dan een schop en vuistslag tegen mijn schouder te geven? Elke keer als ik denk dat het goed gaat doe ik een klein ding verkeerd en ben ik minder dan stront. Zo ga je niet om met mensen.
Ik hoop oprecht dat je weggestuurd wordt van Magenta. En dat het nog eens zo ver komt dat je hier uit huis geschopt word. Want je handen en voeten gebruiken is wel het lafste wat je kunt doen. En waarom? Alleen maar omdat je vind dat ik een grote mond heb? Tief toch lekker op jongen, ik hoop dat je sterft. Echt, dat hoop ik.

Begeleiders van werk en thuis.

Dat ik jullie toch nog eens tot een ultimatum moet zetten zeg. Maar ik ga het doen. Want alle keren dat hij mij bedreigd heeft is hij ermee weggekomen. Hoe kunnen jullie dat nu nog toelaten? Nu hij handen en voeten is gaan gebruiken? Dit wordt vast weer een waarschuwing, en moet hij weer beloven het niet meer te doen. Maar voor de hoeveelste keer doet hij dat dan al? DE FUCKING VIJFDE KEER! Laat het tot die botte koppen doordringen, er MOETEN nu consequenties vast komen te zitten aan wat hij heeft gedaan.
Als hij mij nog een keer bedreigd, of fysiek geweld gaat gebruiken, mag hij een nieuwe woonplek zoeken EN nieuw werk. Ik heb het recht dit ultimatum te stellen, omdat hij niet te helpen is. Ontoerekeningsvatbaar, ooit van dat woord gehoord? Nou, er woont een prima voorbeeld hier in huis. En wat mij betreft, rot hij op. En nu heel snel ook!

Lezers van deze brief

Ja, dit is allemaal echt gebeurd, gisteren op het werk heeft een huisgenoot die op dezelfde werkplek werkt als ik, me geschopt en geslagen. En waarom? Omdat ik een grapje maakte. Dat heb ik hem heel duidelijk gezegd, en toen kreeg ik het. Onzekerheid, daar leef ik mee, want bij hem weet je nooit wanneer je iets verkeerds zegt en wanneer hij het wel kan hebben. Gisteren maakte ik nog wel een grapje waar hij zelf constant grapjes over maakt.
Hij vind oprecht dat hij het recht heeft mij te bedreigen of slaan als ik in zijn ogen een "grote mond" heb. Is dat normaal? Blijkbaar vinden onze begeleiders van wel, want zij zeggen niks als hij dat als reden geeft. Ik wil dit niet meer, ik wil niet meer door dat K*tjong bedreigd worden, en nu dus ook geschopt en geslagen. Dus ja, ik vind dat ik nu mijn stem mag gebruiken en onze begeleiders voor een ultimatum mag stellen. Nog een keer een bedreiging of mij aanraken, en hij vliegt eruit. Zo ga je niet om met mensen. Hij aanvaard geen hulp, van niemand niet. Hij wilt niet geholpen worden. Vijf keer, vijf keer heeft hij me echt bedreigd. En gisteren dus ook fysiek.
En als ze hem er niet uitzetten, bel ik de politie als het nog een keer gebeurd.
Op dit moment loop ik erbij als een zombie. Heb gisteren woedeuitbarstingen gehad en huilbuien. En nog steeds liggen die op de loer, omdat ik niet gehoord word in mijn machteloosheid. En het feit dat de begeleiders denken dat hij er mee zal stoppen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 dec 2011 - 21:02:
Michelle&Lisanne,
GA WEG. Jezus. Jullie hadden kunnen zeggen dat jullie me vervelend vonden. Maar niet na een maand. Het spijt me dat ik tegen Michelle heb gezegd dat ze mee moest helpen met de samenvatting. Sorry, maar het was een project met z'n vieren en niet me ze tweeën. Het spijt me dat ik zoveel bij Siem, Angela en Joëlle sta. Maar als ik moe ben kan ik niet tegen al die drukte van jullie. EN HOE DURVEN JULLIE DAN TE ZEGGEN; 'dan ben je vast altijd moe want je bent altijd boos.' Jullie weten verdorie dat ik daar niets aan kan doen.
Jullie gedragen jullie kinderachtig door mij altijd al het werk te laten doen en te verwachten dat ik elke minuut van de dag bij jullie ben. Momenteel vind ik de andere drie nou net wat rustiger en aardiger, maar dan hoeven jullie me niet gelijk uit te schelden.
En dan is het nog mijn schuld ook? Ga toch weg.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 12 dec 2011 - 19:38:
Ann: Trollenkop

Ja, het is mogelijk. Het hele verhaal omtrent jou, trollenkop, kan nóg ingewikkelder.
Bizar hè?
Nou, ik vind van wel, maar aan de andere kant, laat maar komen. Maar deze keer sla ik wel terug als je komt. Ik zal wel moeten, want ook de nieuwe bedreiging neemt de begeleiding niet serieus. Nee, hij was dan wel niet recht in mijn gezicht, maar toch. En ja, van deze wist de begeleiding toch echt af, vorige week al. Ongelofelijk toch?
Ten eerste, trollenkop, trots naar het meisje dat je leuk vind smsen dat je een collega/huisgenoot hebt geschopt en geslagen, leid naar je eigen ondergang.
Ten tweede, mij vervolgens de schuld geven als dat zekere meisje geen vrienden meer met je wilt zijn is nog dommer dan ik onder woorden kan brengen. En mij via haar bedreigen met de woorden daar zal ze voor boeten is gewoon zielig. Ik vermoed dat je gebrek hebt aan een normaal leven ofzo? Serieus, zoek er een, een normaal leven zodat je niet meer in dat van anderen rotzooit en stennis trapt.
Nee, ik ontken niet dat ik lichtjes geniet van het feit dat jij je leven ongelofelijk aan het verneuken bent, dan zou ik liegen, en je weet dat ik liegen haat.
Je ligt eruit joh, en dat heb je allemaal aan jezelf te danken!
Laters!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18