Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 168
Offtopic 168
xEmma zei op 9 juli 2011 - 23:20:
in wil wonen in het Nest. En een Wemel zijn ;DJa. Dat ook. Maar eerst daar trouwen
CosmicPurple zei op 9 juli 2011 - 23:26:
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn AWESOME.
Zwarte sandalen met geschift veel bandjes en stilettohakken, ze zien er vreselijk ongemakkelijk uit maar ze lopen zalig, en ze stonden aan -40%.
Lovely. ^^
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn AWESOME.
Zwarte sandalen met geschift veel bandjes en stilettohakken, ze zien er vreselijk ongemakkelijk uit maar ze lopen zalig, en ze stonden aan -40%.
Lovely. ^^
Rosie16 zei op 9 juli 2011 - 23:34:
Ahaha, en ook dat Alice dan zegt "You do smell good" x'] Perfect moment uitgekozen. ^-^
Nu is Twilight ineens AWESOME. <3
Ahaha, en ook dat Alice dan zegt "You do smell good" x'] Perfect moment uitgekozen. ^-^
xEmma zei op 11 juli 2011 - 0:56:
Het zou triest zijn als Harry Potter minder awesome zou zijn dan een schetende Twilight
Het zou triest zijn als Harry Potter minder awesome zou zijn dan een schetende Twilight
xEmma zei op 11 juli 2011 - 1:00:
Seriously o_o?
Vind je dan HP vreselijk en Twilight net wat minder vreselijk, of HP vreselijk en Twilight leuk, of beide leuk maar HP toch wat minder?
Seriously o_o?
Vind je dan HP vreselijk en Twilight net wat minder vreselijk, of HP vreselijk en Twilight leuk, of beide leuk maar HP toch wat minder?
Kayley zei op 11 juli 2011 - 1:09:
I will cry in the theaters because Harry Potterand my childhood will be over the day I'll see the last movie.
En:
No story lives unless someone wants to listen... The stories we love best do live in us forever. So whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.
Ik dacht, laat ik het delen. Ik weet niet of het al ergens staat, maar dan nog. Foreverreblog post!
I will cry in the theaters because Harry Potter
En:
No story lives unless someone wants to listen... The stories we love best do live in us forever. So whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.
Ik dacht, laat ik het delen. Ik weet niet of het al ergens staat, maar dan nog. Forever