Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #22
Gooi-het-eruit-topic #22
Monster23 zei op 17 juli 2011 - 16:08:
Ik heb lekker kronkelrietjes neneneneneeeeneeee :3
Ik heb lekker kronkelrietjes neneneneneeeeneeee :3
ZeroGravity zei op 17 juli 2011 - 17:23:
Ik was net op de verjaardag van mijn oom. En dat was stom, want mijn familie is gestoord. Mijn neefje, dat vier is, beet mijn broertje in zijn arm. Dus mijn broertje had tandafdrukken en kwijl op zijn arm.
Vervolgens gaat datzelfde neefje met zijn krijtje alle Justin Bieber posters van mijn nichtje bijlangs (wat stiekem wel hilarisch was, want het waren echt alléén de posters van Bieber). Maar dat vond ik ook wel zielig voor mijn nichtje.
En mijn andere neefje weigerde om mijn broertje op zijn kamer te laten dus zat mijn broertje de hele tijd alleen beneden in de eetkamer bij de kat van mijn oom en tante omdat hij niemand had om mee om te gaan.
Happy family! -sigh-
Ik was net op de verjaardag van mijn oom. En dat was stom, want mijn familie is gestoord. Mijn neefje, dat vier is, beet mijn broertje in zijn arm. Dus mijn broertje had tandafdrukken en kwijl op zijn arm.
Vervolgens gaat datzelfde neefje met zijn krijtje alle Justin Bieber posters van mijn nichtje bijlangs (wat stiekem wel hilarisch was, want het waren echt alléén de posters van Bieber). Maar dat vond ik ook wel zielig voor mijn nichtje.
En mijn andere neefje weigerde om mijn broertje op zijn kamer te laten dus zat mijn broertje de hele tijd alleen beneden in de eetkamer bij de kat van mijn oom en tante omdat hij niemand had om mee om te gaan.
Happy family! -sigh-
xEmma zei op 17 juli 2011 - 21:02:
Vet :3
Welke kleur?
Ik ga morgen mijn haar verven. omg. :'(Hé, lang niet gezien!)
Vet :3
Welke kleur?
Torresss zei op 17 juli 2011 - 21:13:
@Emma Haha , inderdaad, sorry. Ehrm, (licht)bruin. Niet permanent, die spoeling die een paar weken blijft zitten! Het is de eerste keer dat ik zoiets doe :'
Heb jij je haar ooit gekleurd?
@Emma Haha , inderdaad, sorry. Ehrm, (licht)bruin. Niet permanent, die spoeling die een paar weken blijft zitten! Het is de eerste keer dat ik zoiets doe :'
Heb jij je haar ooit gekleurd?
xEmma zei op 17 juli 2011 - 22:04:
Jup
Eerst zwart gekleurd (wat nog wel een beetje zichtbaar was bij meeting Den Bosch) en daarna een keer donkerbruin, maar dat was niet zo'n heel groot verschil, eigenlijk.
Maar bruin, sounds great ^^
Je moet wel foto's maken
Jup
Eerst zwart gekleurd (wat nog wel een beetje zichtbaar was bij meeting Den Bosch) en daarna een keer donkerbruin, maar dat was niet zo'n heel groot verschil, eigenlijk.
Maar bruin, sounds great ^^
Je moet wel foto's maken
Torresss zei op 17 juli 2011 - 22:08:
Oké oké, ik maak foto's en zal ze hier posten.
En actiever worden!
Oké oké, ik maak foto's en zal ze hier posten.
En actiever worden!
xEmma zei op 17 juli 2011 - 22:40:
Mwih, goed zo^^
Ik heb je voor mijn gevoel echt heel erg lang niet meer gesproken ö
Als in, mí¡í¡nden.
(maar mijn gevoel overdrijft nog wel eens)
Mwih, goed zo^^
Ik heb je voor mijn gevoel echt heel erg lang niet meer gesproken ö
Als in, mí¡í¡nden.
(maar mijn gevoel overdrijft nog wel eens)
Torresss zei op 17 juli 2011 - 22:42:
Nou, het is ook zo :'
We moeten weer eens meeten, srsly.
(offtopic)
Nou, het is ook zo :'
We moeten weer eens meeten, srsly.
(offtopic)
jorinloveth zei op 18 juli 2011 - 17:13:
ben ik de enige die niet meer op tumblr kan? x.x
ben ik de enige die niet meer op tumblr kan? x.x
xEmma zei op 18 juli 2011 - 18:21:
Volgens mij heb ik zojuist de langste rol voor iemand verzonnen. Bijna 2500 woorden lang.. O_O
Volgens mij heb ik zojuist de langste rol voor iemand verzonnen. Bijna 2500 woorden lang.. O_O
ZeroGravity zei op 18 juli 2011 - 20:08:
Ik vind het best wel sneu van mezelf dat Wikipedia tussen mijn meest actieve internetpagina's staat. Maar goed...
Ik vind het best wel sneu van mezelf dat Wikipedia tussen mijn meest actieve internetpagina's staat. Maar goed...
jorinloveth zei op 18 juli 2011 - 21:09:
^wikipedia is cool, daar maak ik vaak mijn huiswerk mee xd
^wikipedia is cool, daar maak ik vaak mijn huiswerk mee xd
*rawr*