Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29
Gooi-het-eruit-topic #29
xjeszell zei op 21 feb 2012 - 18:59:
Jorin, boks! Ik ook niet. Used to - op de basisschool :')
Anyhow, dat was meer van 'mwh het is iets wat we op school doen nou vooruit dan maar'
Jorin, boks! Ik ook niet. Used to - op de basisschool :')
Anyhow, dat was meer van 'mwh het is iets wat we op school doen nou vooruit dan maar'
xEmma zei op 21 feb 2012 - 20:02:
Youtube werkt even niet: "Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation."
Youtube werkt even niet: "Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation."
xDevilBitch zei op 21 feb 2012 - 21:16:
Math ate my brain. Vandaag had iemand het over de functie (van het op de tafel zitten) en elke keer dat functie gezegd werd zag ik f(x) voor me. :'
Ik heb geen wiskunde meer gedaan sinds wat was het, december? En daarvoor niet sinds januari.
Math ate my brain. Vandaag had iemand het over de functie (van het op de tafel zitten) en elke keer dat functie gezegd werd zag ik f(x) voor me. :'
Vespertine zei op 21 feb 2012 - 22:57:
Haha, noooz!
1. Buurvrouwstudent, het is 11 PM, ga nu alstublieft met uw bende luid gillende vrienden ergens anders heen.
2. Ikzagzo'nknappejongeninmijnrichting! Yes, my boyfriend is just fine en ook heel erg knap - maar leuke jongens tegenkomen in de allersaaiste non-sex appeal'ste studierichting ever is gewoon een Make My Day-element op zich. =D
Haha, noooz!
1. Buurvrouwstudent, het is 11 PM, ga nu alstublieft met uw bende luid gillende vrienden ergens anders heen.
2. Ikzagzo'nknappejongeninmijnrichting! Yes, my boyfriend is just fine en ook heel erg knap - maar leuke jongens tegenkomen in de allersaaiste non-sex appeal'ste studierichting ever is gewoon een Make My Day-element op zich. =D
Bodine zei op 22 feb 2012 - 18:00:
How am I supposed to study/eat/sleep/SURVIVE like this until Saturday?
NaNaa zei op 22 feb 2012 - 18:05:
xDevilBitch zei op 22 feb 2012 - 19:00:
Ik was net een hele zielige, eenzame eerste viool. En dat was ik vorig jaar ook wel eens, maar als tweede viool is dat niet zo erg.
Ik was net een hele zielige, eenzame eerste viool. En dat was ik vorig jaar ook wel eens, maar als tweede viool is dat niet zo erg.
xjeszell zei op 22 feb 2012 - 19:02:
@Daan; Ik las het woord 'eerste' niet. Ik dacht echt like, 'thefuck, je was een viool? Apart.'
@Daan; Ik las het woord 'eerste' niet. Ik dacht echt like, 'thefuck, je was een viool? Apart.'
jorinloveth zei op 22 feb 2012 - 20:44:
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik TH live zag, in Luxemburg. Take me back :c
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik TH live zag, in Luxemburg. Take me back :c
jorinloveth zei op 23 feb 2012 - 15:05:
Bill had er iets over op de app gezet, ook omdat #2YearsHumanoidCity was aan het trenden op twitter gisteren :3
Bill had er iets over op de app gezet, ook omdat #2YearsHumanoidCity was aan het trenden op twitter gisteren :3
xjeszell zei op 23 feb 2012 - 17:56:
Bill zei toch iets van "Really? Didn't know that.. Feels like yesterday"
Bill zei toch iets van "Really? Didn't know that.. Feels like yesterday"
YarahartBill zei op 23 feb 2012 - 18:29:
Tokio Hotel heeft verloren tegen 30STM.
I kinda, don't care.
Tokio Hotel heeft verloren tegen 30STM.
I kinda, don't care.
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.