Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #178
Offtopic #178
Pline zei op 29 maart 2012 - 21:24:
Jaah, nu ja, ik ben heel vaak verhuisd en heb dus zowat overal wel vrienden zitten en nu ja... de meeste (zowat allemaal) hebben facebook en dat is een handige manier om contact te houden... meestal is het dus de chat die gebruikt wordt... en nu zit ik de laatste tijd eigenlijk gewoon vaak voor de computer... maar goed, dat gaat wel minderen volgend trimester want dan ga ik het suuuuuuper druk hebben en ik weet niet hoe ik het allemaal ga klaarspelen maar dat zijn zorgen voor laterdenk ik
Jaah, nu ja, ik ben heel vaak verhuisd en heb dus zowat overal wel vrienden zitten en nu ja... de meeste (zowat allemaal) hebben facebook en dat is een handige manier om contact te houden... meestal is het dus de chat die gebruikt wordt... en nu zit ik de laatste tijd eigenlijk gewoon vaak voor de computer... maar goed, dat gaat wel minderen volgend trimester want dan ga ik het suuuuuuper druk hebben en ik weet niet hoe ik het allemaal ga klaarspelen maar dat zijn zorgen voor later
xDevilBitch zei op 29 maart 2012 - 21:24:
Ik zit alleen op Facebook voor de 8 en de Dutch/Belgian Nerdfighters. Verder snap ik ook niet zoveel van Facebook, geloof ik.
Ik zit alleen op Facebook voor de 8 en de Dutch/Belgian Nerdfighters. Verder snap ik ook niet zoveel van Facebook, geloof ik.
xEmma zei op 29 maart 2012 - 21:25:
Ik heb FB aangemaakt opdat ik contact kon houden met mensen, maar die kon ik toen niet vinden ;'
Ik heb FB aangemaakt opdat ik contact kon houden met mensen, maar die kon ik toen niet vinden ;'
CosmicPurple zei op 30 maart 2012 - 9:22:
They kinda look like candy.
En nu heb ik honger.
Omg these fish are sooo awesome!!!
They kinda look like candy.
En nu heb ik honger.
Pline zei op 30 maart 2012 - 18:13:
En ze bestaan echt ^^ GloFish ^^
(6 vissen en een aquarium voor 'maar' 80 dollar op internet)
En ze bestaan echt ^^ GloFish ^^
xEmma zei op 31 maart 2012 - 8:56:
Omg these fish are sooo awesome!!!Is dat zeepaardje ook echt? Want die is echt awesome.
Vespertine zei op 31 maart 2012 - 13:19:
Ahw. <3 Als ik zoiets zie, dan gaat mijn vroegere fanhart even van: badoembadoem. ^-^
Ik heb daarnet cadeautjes gekocht voor het zusje van mijn vriendje, en ik hoop dat ze ze leuk vindt! Een fotoalbum, een wegwerpcamera (voor in het album), een grote mok, haar lievelingssnoep (voor in de mok) en een cakejes- en taartbakboek. Jeuhj!
So cute!
Ahw. <3 Als ik zoiets zie, dan gaat mijn vroegere fanhart even van: badoembadoem. ^-^
Ik heb daarnet cadeautjes gekocht voor het zusje van mijn vriendje, en ik hoop dat ze ze leuk vindt! Een fotoalbum, een wegwerpcamera (voor in het album), een grote mok, haar lievelingssnoep (voor in de mok) en een cakejes- en taartbakboek. Jeuhj!
Vespertine zei op 31 maart 2012 - 15:38:
Haha, iemand is Harry Potter herinneringen aan het ophalen! Dat is zo leuk he. <3 Oh, oh, ik ga mezelf belonen met Harry Potter kijken na het studeren, tihi. ^-^
Haha, iemand is Harry Potter herinneringen aan het ophalen! Dat is zo leuk he. <3 Oh, oh, ik ga mezelf belonen met Harry Potter kijken na het studeren, tihi. ^-^
offtopic.