Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » #Offtopic 203
#Offtopic 203
Bodine zei op 6 dec 2013 - 12:13:
Nee ja daarom twijfelde ik ook. Maar als het alleen in het offtopic staat, wordt er zo overheen gepraat en zo.
Nee ja daarom twijfelde ik ook. Maar als het alleen in het offtopic staat, wordt er zo overheen gepraat en zo.
YarahartBill zei op 6 dec 2013 - 12:44:
Dat is waar. We kunnen het ook gewoon weer opnieuw vragen naarmate de kerstvakantie dichterbij komt. En als het echt nodig is dan een topic aanmaken. C:
Dat is waar. We kunnen het ook gewoon weer opnieuw vragen naarmate de kerstvakantie dichterbij komt. En als het echt nodig is dan een topic aanmaken. C:
neversay zei op 6 dec 2013 - 15:32:
I'M INNNNNNN. Ik heb jullie al veel te lang niet gezien.
Enja, topic maken is juist wel handig. Toch?
I'M INNNNNNN. Ik heb jullie al veel te lang niet gezien.
Enja, topic maken is juist wel handig. Toch?
xEmma zei op 6 dec 2013 - 18:38:
Kan, leek me wel een beetje groots voor een klein plan haha. Ik ben aan het wachten op Utrecht Centraal, wat doen jullie?
Kan, leek me wel een beetje groots voor een klein plan haha. Ik ben aan het wachten op Utrecht Centraal, wat doen jullie?
YarahartBill zei op 6 dec 2013 - 20:52:
Ik zit echt tot aan me nokkie toe aan vol met Quesedilla's. C:
Ik zit echt tot aan me nokkie toe aan vol met Quesedilla's. C:
YarahartBill zei op 7 dec 2013 - 13:21:
Sorry voor de dubbel maar het moet even
OH MY GOD GUYS!
Ik vind net een heeeeeeel erg oude fanfic. En hij is echt te beschamend voor woorden. Ik zat toen blijkbaar nog helemaal in mijn TH periode.
OH MY GOD GUYS!
Ik vind net een heeeeeeel erg oude fanfic. En hij is echt te beschamend voor woorden. Ik zat toen blijkbaar nog helemaal in mijn TH periode.
xEmma zei op 7 dec 2013 - 17:43:
Jongens, mijn mama had een gedicht over Het Lief geschreven en ik moest het voorlezen tegenover mijn onwetende familie.
Jongens, mijn mama had een gedicht over Het Lief geschreven en ik moest het voorlezen tegenover mijn onwetende familie.
MariTom zei op 8 dec 2013 - 21:11:
Waarom staan er eigenlijk sterretjes onder onze namen? [tussen online en je postnummer?]
Waarom staan er eigenlijk sterretjes onder onze namen? [tussen online en je postnummer?]
Bodine zei op 8 dec 2013 - 21:13:
Zoals op Quizlet, dan zijn je statistieken. En als je een bepaald aantal berichten, woorden, etc hebt, dan krijg je meer sterren. Maar dat werkt niet op FF.
Zoals op Quizlet, dan zijn je statistieken. En als je een bepaald aantal berichten, woorden, etc hebt, dan krijg je meer sterren. Maar dat werkt niet op FF.
Bodine zei op 8 dec 2013 - 21:14:
I mean. It's not like anything functions around here. ^^
I mean. It's not like anything functions around here. ^^
YarahartBill zei op 8 dec 2013 - 21:36:
Grootste humor op FF ooit: "Naar de zoekfunctie wordt nog gezocht..."
Grootste humor op FF ooit: "Naar de zoekfunctie wordt nog gezocht..."
TOODLES