Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #214
Offtopic #214
realMe zei op 10 maart 2014 - 17:52:
jeay, ik ga morgen kaartjes halen voor het gala van mij...
Ik ben zo blij!!!!
jeay, ik ga morgen kaartjes halen voor het gala van mij...
Ik ben zo blij!!!!
xEmma zei op 10 maart 2014 - 21:16:
Staat inderdaad leuk!
@ Josette: Zo leuk! Ben echt heel blij voor je dat je vriendje toch meegaat. ^-^
Staat inderdaad leuk!
@ Josette: Zo leuk! Ben echt heel blij voor je dat je vriendje toch meegaat. ^-^
xEmma zei op 10 maart 2014 - 21:41:
Lalalaaaaaa, wat doen jullie met jullie levens? Ik ben verveeld en ga zo maar slapen denk ik. *gaap*
Lalalaaaaaa, wat doen jullie met jullie levens? Ik ben verveeld en ga zo maar slapen denk ik. *gaap*
1Dzayn zei op 10 maart 2014 - 21:43:
Ik ben moe en duik mn bed in waarna ik lekker lang ga slapen want eerste twee uur vrij morgen ;3
Ik ben moe en duik mn bed in waarna ik lekker lang ga slapen want eerste twee uur vrij morgen ;3
realMe zei op 10 maart 2014 - 21:45:
ik probeer mijn engels essay nog even af te maken. Kan ik de rest van de week me concentreren om mijn mondelingen van volgende week. Whaaaaa
Ja ben zo blij dat hij toch meegaat mhiiii
ik probeer mijn engels essay nog even af te maken. Kan ik de rest van de week me concentreren om mijn mondelingen van volgende week. Whaaaaa
Ja ben zo blij dat hij toch meegaat mhiiii
YarahartBill zei op 10 maart 2014 - 21:46:
*komt casual het gesprek binnen wandelen*
Ik lig al vanaf kwart over 8 in mijn bed. Had het koud en was moe dus ben ik heeeeerlijk in mijn bed gekropen. En ik ga zo ook slapen. De wekker gaat om kwart voor 6. --'
*komt casual het gesprek binnen wandelen*
Ik lig al vanaf kwart over 8 in mijn bed. Had het koud en was moe dus ben ik heeeeerlijk in mijn bed gekropen. En ik ga zo ook slapen. De wekker gaat om kwart voor 6. --'