Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220
Offtopic #220
YarahartBill zei op 7 mei 2014 - 18:56:
OLAAAAAF!
@Marit: Beide delen van mijn favo ship leven not atm dus yay.
Na drie dagen Internationale Week bij mij op school, + lessen en examens voorbereiden, ben ik echt doodop. Maar kijk naar de Olaf die mijn vrienden en ik gemaakt hebben vandaag: c:
OLAAAAAF!
1Dzayn zei op 7 mei 2014 - 19:27:
Maar hij draait niet meer in de bios en ik heb de DVD niet :C
Maar hij draait niet meer in de bios en ik heb de DVD niet :C
Chayenne zei op 7 mei 2014 - 19:30:
*internet*
Want ik kijk nooooit illegaal films.
Just type: watch frozen online and bam X.X
*internet*
Want ik kijk nooooit illegaal films.
Just type: watch frozen online and bam X.X
neversay zei op 7 mei 2014 - 19:30:
Ik moet ook nog steeds frozen kijken oops. Misschien ga ik het vanavond doen. ^^
Ik moet ook nog steeds frozen kijken oops. Misschien ga ik het vanavond doen. ^^
Bodine zei op 7 mei 2014 - 19:39:
Er kwamen net twee kindjes aan de deur (oké, aan het raam) om te vragen of we buiten kwamen spelen dus toen zijn Martijn, Flap en ik met ze gaan buitenspelen en het was zo leuk want kindjes die buitenspelen yay! ^^
[/huiswerk? wat is dat?]
Er kwamen net twee kindjes aan de deur (oké, aan het raam) om te vragen of we buiten kwamen spelen dus toen zijn Martijn, Flap en ik met ze gaan buitenspelen en het was zo leuk want kindjes die buitenspelen yay! ^^
[/huiswerk? wat is dat?]
neversay zei op 7 mei 2014 - 19:42:
@Bo: oh my god so cuteee. <3 What did you guys do? Verstoppertje? ^^
@Bo: oh my god so cuteee. <3 What did you guys do? Verstoppertje? ^^
Bodine zei op 7 mei 2014 - 19:43:
We hebben een optocht gelopen en we moesten over de drempels heen springen en zo en spinnen verslaan en zij waren verkleed en yay.
We hebben een optocht gelopen en we moesten over de drempels heen springen en zo en spinnen verslaan en zij waren verkleed en yay.
Kayley zei op 7 mei 2014 - 19:44:
Ik heb vorige week Frozen nog gekeken met Melissa en Claudia in een lege aula. ^-^
Aw Bo!
Ik heb vorige week Frozen nog gekeken met Melissa en Claudia in een lege aula. ^-^
Aw Bo!
Uh. Hi.