Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #44
Gooi-het-eruit-topic #44
1Dzayn zei op 20 mei 2014 - 18:14:
@Jen Ik fietste naar huis en zo'n groep jochies omringt mij met hun eigen fietsen. Ze riepen ook wat dingen, maar ik had muziek in dus ik weet niet precies wat ze zeiden en toen sloeg een van hen me op mijn billen. Like wtf
@Jen Ik fietste naar huis en zo'n groep jochies omringt mij met hun eigen fietsen. Ze riepen ook wat dingen, maar ik had muziek in dus ik weet niet precies wat ze zeiden en toen sloeg een van hen me op mijn billen. Like wtf
Chayenne zei op 20 mei 2014 - 18:25:
Dat is vervelend. Niet teveel van aantrekken hoor
Dat is vervelend. Niet teveel van aantrekken hoor
1Dzayn zei op 20 mei 2014 - 18:32:
Ik deed mijn best, maar ik was echt pissig. Like wtf, ik kende die duded niets eens!
Als ik zijn gezicht beter had onthouden had ik hem kunnen aangeven
Ik deed mijn best, maar ik was echt pissig. Like wtf, ik kende die duded niets eens!
Als ik zijn gezicht beter had onthouden had ik hem kunnen aangeven
YarahartBill zei op 20 mei 2014 - 20:02:
Goooooooood! Wat is Jett Rebel toch een geile mother trucker! DAAAMN!
Goooooooood! Wat is Jett Rebel toch een geile mother trucker! DAAAMN!
YarahartBill zei op 24 mei 2014 - 14:14:
sorry voor de dubbel
F*ING LAPTOP!! Waarom laat je mij niet de livestream zien?!!
F*ING LAPTOP!! Waarom laat je mij niet de livestream zien?!!
xNadezhda zei op 24 mei 2014 - 21:33:
Mijn nieuwe bril kostte precies 483 euro. De wereld is soms zo briljant.
Mijn nieuwe bril kostte precies 483 euro. De wereld is soms zo briljant.
YarahartBill zei op 25 mei 2014 - 20:20:
Hoe vaak ik wel niet zo heb gezeten met bepaalde fanficties. Ontelbaar!
Hoe vaak ik wel niet zo heb gezeten met bepaalde fanficties. Ontelbaar!
xDevilBitch zei op 26 mei 2014 - 17:57:
Mijn school is zó lekker. We hebben maar één dag om ons digitaal in te schrijven voor de herkansing, en vervolgens kan ik me niet inschrijven (als enige, lijkt het). Feest.
Mijn school is zó lekker. We hebben maar één dag om ons digitaal in te schrijven voor de herkansing, en vervolgens kan ik me niet inschrijven (als enige, lijkt het). Feest.
MoonRocker zei op 26 mei 2014 - 19:05:
@Dezh: DAT. IS ZO AWESOME _0_
@Daan: gewoon 80.000 mails sturen naar iedereen die het zou kunnen betreffen. Dat werkt op de uni altijd
@Dezh: DAT. IS ZO AWESOME _0_
@Daan: gewoon 80.000 mails sturen naar iedereen die het zou kunnen betreffen. Dat werkt op de uni altijd
1Dzayn zei op 26 mei 2014 - 19:10:
Ugh, volgens mij ben ik ziek aan het worden en in combinatie met mn hooikoorts is dat niet fijn. Totaal niet fijn
Ugh, volgens mij ben ik ziek aan het worden en in combinatie met mn hooikoorts is dat niet fijn. Totaal niet fijn
1Dzayn zei op 27 mei 2014 - 6:05:
sorry voor de dubbelpost
Oh jongens, de joy. Ik ben al sinds kwart voor zes op alleen omdat mijn keel zo pijn doet. F*cking hell
Oh jongens, de joy. Ik ben al sinds kwart voor zes op alleen omdat mijn keel zo pijn doet. F*cking hell
Barst maar los!