Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]

FanFic Schrijft [2]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 dec 2014 - 23:08:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden

Huidig aantal woorden
62332

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 29 dec 2014 - 21:39:
Hmm... ik ga nu ook nog maar eens verder.. Tijd om er echt iets van te maken.. x D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 dec 2014 - 21:40:
Ik baal heel erg, maar ik denk niet dat het me gaat lukken. Ik heb vandaag geen woord op papier gekregen, want ik was echt niet normaal moe (en ga nu ook richting bed). I'll see, maar bleh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 dec 2014 - 21:48:
Het leek me leuk om stukjes van elkaar te lezen dus ik ga jullie alsnog lastigvallen met mijn stukje.

Joshua snapte het wel. Ze was zo mooi, waarschijnlijk was ze gewend dat de wereld om haar draaide. Hij begreep het, hij stond het toe, en als hij op werk was, liet hij zijn wereld ook een beetje om haar draaien.

That's basically it. Ongeveer de kern van alles tot nu toe haha.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 dec 2014 - 21:48:
Ik schrijf een Flash/Arrow fic op aangeven van Kay, en ze beklaagt het zich al cuz I'm not in the mood for sunshine and happiness dus al haar favoriete personages zijn nu in levensgevaar.
En gewoon weer eens schrijven was mijn favoriete stukje van vandaag :3

heaven
heaven

heaven is offline

[39]
heaven zei op 29 dec 2014 - 21:53:
ik heb nog niet echt een favo stukje. Behalve de discussies tussen Arthur en Merlin alsof ze een oud getrouwd stel zijn elke keer x'D heerlijk om te schrijven dat. Ben nu Hp aant kijken maar zodra die is afgelopen ga ik weer snel verder ;3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 dec 2014 - 23:48:
Ik heb 1053 woorden!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 dec 2014 - 23:53:
Eerste hoofdstuk af, 1249 woorden in word, 1230 volgens FF.

En ik denk dat dit mijn favoriete stukje was:
Huiverend en hijgend bleef ik een seconde lang liggen. Mijn oren floten nog na van de knal toen ik door de geluidsmuur brak, de wrijving had mijn kleren ei zo na in brand gezet en mijn trui smeulde aan de zoom -geen tijd om mijn pak aan te trekken-, maar verder leek ik oké. Geen brandwonden, geen gebroken botten, geen tekenen van een hersenbloeding. Ik was duizelig en misselijk en mijn blikveld pulseerde telkens wanneer ik mijn hartslag in mijn slapen voelde bonzen, maar dat was te wijten aan de doodsangst die me ver voorbij mijn grenzen had geduwd.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 dec 2014 - 0:00:
Lees Do's verhaal niet, it's going to rip your soul to shreds.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 dec 2014 - 0:04:
YOU TOLD ME TO WRITE FLASH, AND THIS IS HOW I WRITE. WE BOTH KNEW WHERE THIS WAS GOING.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 30 dec 2014 - 0:28:
@Ems mwiiii ik vind het lief maar not sure of het lief is bedoeld?
@Cap dat stukje is echt heel cool.

Nou. Dan quote ik ook wel even iets.
“Dit, mijn beste mensen, is het symbool van het Labyrint. De cirkel staat voor het spel dat jullie niet kunnen verlaten totdat er een winnaar is. De driehoek staat voor degenen die deelnemen, jullie dus, en het vuur staat voor het gevecht dat jullie met het Labyrint aangaan.” Hij ken hen tevreden aan en het was overduidelijk dat de man enorm trots was op het hele concept. Misschien was hij zelfs nog wel trotser op het feit dat hij het mocht presenteren, dacht Harry, toen hij zag hoe de man aan de uiteinden van zijn snor begon te plukken.

Ik ga nu weer verder, FF Schrijft is vanaf hoofdstuk 15 en die is bijna klaar. Woordenaantal komt nog.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 dec 2014 - 0:45:
Ik heb 784 woorden voor dag 1, maar nog geen favoriete stukjes.

heaven
heaven

heaven is offline

[39]
heaven zei op 30 dec 2014 - 0:45:
”Merlin.” Merlin kreunde even en draaide zich om. “Nog heel even.” mompelde hij niet doorhebbende wie er tegen hem stond te praten. Hij schoot echter overeind toen diegene hem een schop tegen zijn been verkocht. Arthur stond naast hem, zijn handen in zijn zij geplaatst en een licht geërgerde blik op zijn gezicht geplakt. Ja, hij was beter. Merlin kreunde even en rekte zich uit “Nou, jij ziet er al een stuk...levendiger uit dan gisteren.” “Oh grappig doen huh? Kom op. We moeten gaan ik wil Guinevere niet langer laten wachten dan nodig is.” Merlin mompelde iets onverstaanbaars wat op ‘dollop-head’ leek maar Arthur had besloten dat te negeren.

Denk dat dit wel mijn favo stukje is tot nu toe. Ben ondertussen al een stuk verder dan het ene hoofdstuk wat er staat maar ik hou het voor gezien voor vanavond!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 dec 2014 - 0:46:
1391 woorden, ik vind het mooi voor dag 1.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 30 dec 2014 - 0:48:
Die van mij is 1072 en dat vind ik helemaal prima. C:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 1:10:
Mijn lievelingsstukje tot nu toe is dit, denk ik:
Dit was zijn laatste nacht op SCARF.
Dat maakte het bepaald niet makkelijker om de slaap te vatten. Klaarwakker lag Bill in bed, starend naar het plafond, zijn armen uitgestrekt over de matras alsof hij zoveel mogelijk van het complex wilde voelen nu het nog kon.

En ik heb vandaag (overdag) 587 woorden geschreven, dat maakt mijn totaal nu 1094 En nu ga ik slapen want ik ben moe en een beetje misselijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18