Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Algemene Schrijftopic II
Het Algemene Schrijftopic II
xjeszell zei op 18 feb 2015 - 19:04:
Mijn FF schrijft verhaal is nog lang niet af en ik krijg al ideeën voor andere dingen en ahh.
Mijn FF schrijft verhaal is nog lang niet af en ik krijg al ideeën voor andere dingen en ahh.
xjeszell zei op 19 feb 2015 - 12:39:
Ja, ik zit nu ook aan een nieuwe songfic te werken want ik kreeg het niet uit mijn hoofd, en het hele idee zit al in mijn hoofd en ik zie alles ook al voor me, maar om het dan ook nog op papier te krijgen... Ah well
Ja, ik zit nu ook aan een nieuwe songfic te werken want ik kreeg het niet uit mijn hoofd, en het hele idee zit al in mijn hoofd en ik zie alles ook al voor me, maar om het dan ook nog op papier te krijgen... Ah well
Krewella zei op 19 feb 2015 - 22:26:
Ik vind dat zo hinderlijk, niet op papier krijgen wat je in je hoofd hebt.
Ik vind dat zo hinderlijk, niet op papier krijgen wat je in je hoofd hebt.
xjeszell zei op 19 feb 2015 - 22:36:
Ja, same here! Ik zie et precies voor me, en dan ga ik er goed voor zitten, maar niks omschrijft het zoals ik het zie en en en ughhh
Ja, same here! Ik zie et precies voor me, en dan ga ik er goed voor zitten, maar niks omschrijft het zoals ik het zie en en en ughhh
Bodine zei op 19 feb 2015 - 22:39:
Maar... Daarvoor zijn we schrijfsters en geen beeldende kunstenaars. Schrijven is nu eenmaal abstracter.
Maar... Daarvoor zijn we schrijfsters en geen beeldende kunstenaars. Schrijven is nu eenmaal abstracter.
Krewella zei op 20 feb 2015 - 0:11:
Dat dus haha
Ik zie et precies voor me, en dan ga ik er goed voor zitten, maar niks omschrijft het zoals ik het zie en en en ughhh
Dat dus haha
Hey there, schrijvers van FF!
Deze site kent al heel wat schrijfgerelateerde topic, wat natuurlijk niet vreemd is voor een schrijfsite. Wat FF echter nog een beetje miste, was een algemeen schrijftopic waar users kunnen kletsen over hun schrijfsels en de problemen waar ze tegenaan lopen, en waar users elkaar kunnen helpen. Vandaar de geboorte van dit algemene topic, waar je ons alles wat je kwijt wilt over je schrijfsels kan vertellen. Aan wat voor verhalen schrijf je op dit moment? Over welk fandom schrijf je het liefst? Waar haal je je inspiratie vandaan? Met welk aspect van schrijven heb je het meest moeite? Heb je nog ergens advies over nodig?
Vertel het ons allemaal, we willen het graag weten. Laat de schrijfpraat beginnen!
Onze eigen fanficties
Eerste schrijfsels
Het Boekentopic