Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #237
Offtopic #237
Bodine zei op 23 feb 2015 - 21:50:
Kun je bloedvaten eruit halen zonder 'm in stukken te snijden? o.o
Kun je bloedvaten eruit halen zonder 'm in stukken te snijden? o.o
xEmma zei op 23 feb 2015 - 22:02:
Nou ja, niet alle bloedvaten natuurlijk. De belangrijkste zijn de arteriae vertebrae en carotis internae en de cirkel van Willis, en die kunnen geprepareerd worden zonder de hersenen kapot te maken!
Nou ja, niet alle bloedvaten natuurlijk. De belangrijkste zijn de arteriae vertebrae en carotis internae en de cirkel van Willis, en die kunnen geprepareerd worden zonder de hersenen kapot te maken!
xNadezhda zei op 23 feb 2015 - 22:04:
En dit is waarom we Emms nodig hebben in Third World War.
En dit is waarom we Emms nodig hebben in Third World War.
YarahartBill zei op 23 feb 2015 - 22:12:
Yooooo hallo allemaal. Ik heb snijzaal gehad vandaag en het is FANTASTISCH jaaaaaaa het maakt me zo blijAAAWWWHHH!! Mag ik een keer mee? PLEASE!! *smeek ogen*
Chayenne zei op 24 feb 2015 - 0:45:
Woa i missed some things
@marije HOI IK BEN JENNIFER. Wat cool dat je terug bent
@emma woow. Ik weet dat wat jij doet allang niet meer echt onder het kope 'biologie' valt. Maar ik vind biologie zo leuk 0.0 Jammer dag ik het niet meer heb ;(
Het klinkt echt vet ingewikkeld trouwens.
Woa i missed some things
@marije HOI IK BEN JENNIFER. Wat cool dat je terug bent
@emma woow. Ik weet dat wat jij doet allang niet meer echt onder het kope 'biologie' valt. Maar ik vind biologie zo leuk 0.0 Jammer dag ik het niet meer heb ;(
Het klinkt echt vet ingewikkeld trouwens.
xEmma zei op 24 feb 2015 - 10:44:
@ Yara:helaas helaas, uni is super gierig. Zelfs de premasters mogen niet meedoen met snijzaal.
@ Jen: Het valt wel onder biologie (: misschien niet middelbare school biologie, maar het is zeker biologie
En jaaaa, het is super interessant en leuk. Het is echt bizar hoeveel structuren er in het brein zitten; ik moet er 66 kennen en dat is nog lang niet alles! Leuk leuk leuk leuk!
En dit is waarom we Emms nodig hebben in Third World War.*buigt*
@ Yara:helaas helaas, uni is super gierig. Zelfs de premasters mogen niet meedoen met snijzaal.
@ Jen: Het valt wel onder biologie (: misschien niet middelbare school biologie, maar het is zeker biologie
En jaaaa, het is super interessant en leuk. Het is echt bizar hoeveel structuren er in het brein zitten; ik moet er 66 kennen en dat is nog lang niet alles! Leuk leuk leuk leuk!
YarahartBill zei op 24 feb 2015 - 15:39:
@ Yara:helaas helaas, uni is super gierig. Zelfs de premasters mogen niet meedoen met snijzaal.Damn it.
1Dzayn zei op 24 feb 2015 - 20:42:
Het blijkt dus dat mn beste vriendin een ontsteking in haar nier heeft en daardoor zijn de pijnen veroorzaakt :/
Het blijkt dus dat mn beste vriendin een ontsteking in haar nier heeft en daardoor zijn de pijnen veroorzaakt :/
NovaFlowne zei op 24 feb 2015 - 21:09:
Waaaaauw. Jou opleiding klinkt echt zo ongelooflijk gaaf. En trouwens wat ik van de rest heb gelezen ook. Ik voel me nu echt saai, haha.
@ Iv, Awh dat is naar. Veel sterkte daarmee!
(...)*buigt*
Waaaaauw. Jou opleiding klinkt echt zo ongelooflijk gaaf. En trouwens wat ik van de rest heb gelezen ook. Ik voel me nu echt saai, haha.
@ Iv, Awh dat is naar. Veel sterkte daarmee!
Peanut butter jelly time