Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Quizlet
Quizlet
Poisonivy zei op 14 juni 2009 - 14:44:
Na, omdat jij het bent,
Zullen we allemaal even naar off-topic verhuizen ? :'D
Na, omdat jij het bent,
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 14:45:
Ow echt.
(...)
heb te veel stories erop staan er kunnen er wel meer bij alleen er bestaat nog geen knop waardoor je naar de volgende pagina kan
Ow echt.
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 14:50:
HUNK, oO nu snap ik het niet meer
(...)
Ik bedoelde bij het aanpassen van stories
Jolien zei op 14 juni 2009 - 14:52:
Bij de pagina waar je jouw stories kunt aanpassen, is er nog geen link om naar de tweede pagina te gaan. Dus met gevolg dat je de oudste stories niet meer kunt aanpassen, want die staan op de volgende pagina, waar er nog geen link van is.
En nu weer on-topic. ^^
(...)
Bij de pagina waar je jouw stories kunt aanpassen, is er nog geen link om naar de tweede pagina te gaan. Dus met gevolg dat je de oudste stories niet meer kunt aanpassen, want die staan op de volgende pagina, waar er nog geen link van is.
En nu weer on-topic. ^^
KimxBill zei op 14 juni 2009 - 14:52:
dank je voor het uitleggen ^^.
(...)
En nu weer on-topic. ^^
dank je voor het uitleggen ^^.
Anzonium zei op 14 juni 2009 - 16:15:
Vandaar dat ik er niet opkwam, ligt het toch eens niet aan mijn computer.
Vandaar dat ik er niet opkwam, ligt het toch eens niet aan mijn computer.
Outrageous zei op 14 juni 2009 - 16:26:
Nu wijs je de hele Quizletbevolking ergens op terwijl de meerderheid écht niet zo is.
quizlet-huppels zijn mensjes die overdreven aardig zijn, vriendjes maken, op hun verhalejn regeren dat ze supergeweldig zijn, tegen anderen heel bitchy doen en als-je-aan-mijn-vrienden-zitt-krijg-je-met-mij-te-maken onzin rondstrooien. en overal even komen melden dat ze heel close met hun vrienden zijn en dat ze van ze houden en blabla.
Nu wijs je de hele Quizletbevolking ergens op terwijl de meerderheid écht niet zo is.
Whipple zei op 14 juni 2009 - 16:29:
(...)
Ligt het aan mij of werkt die $%µí§! site wéér niet? Voor die ene keer dat ik m nodig heb opent hij niet! ><