Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 5
Offtopic 5
KolaLollie zei op 20 juli 2009 - 11:55:
ik ga niet slapen! ik kan nooit slapen! ik heb al drie avonden achter elkaar bijna niet geslapen en ik ben niet moe. ga ik vaker doen.
ik ga niet slapen! ik kan nooit slapen! ik heb al drie avonden achter elkaar bijna niet geslapen en ik ben niet moe. ga ik vaker doen.
UnknownRiot zei op 20 juli 2009 - 11:56:
WHaha, ik kan ook niet slaapen ,ikword na 2/3 uur altijd weer wakker endan moet ik blijven liggen muziek luisteren tot het een normaal tijdstip (lees; ik vind 7 uur een normaal tijdstip^^) om uit bed te gaan XD
WHaha, ik kan ook niet slaapen ,ikword na 2/3 uur altijd weer wakker endan moet ik blijven liggen muziek luisteren tot het een normaal tijdstip (lees; ik vind 7 uur een normaal tijdstip^^) om uit bed te gaan XD
KolaLollie zei op 20 juli 2009 - 11:56:
en als ik wil ga ik nu naar de whatever-winkel en koop ik een laptop! mwoehahahaha. ik spaar al 5 jaar lang doelloos en ik heb nu ... veel geld.
en als ik wil ga ik nu naar de whatever-winkel en koop ik een laptop! mwoehahahaha. ik spaar al 5 jaar lang doelloos en ik heb nu ... veel geld.
Minority zei op 20 juli 2009 - 11:56:
O.O
Heb ik ook gedaan.
Al een week lang.
En kijk ik ben SPRINGLEVEND!! ='DD
Whie! :'DD
Oewh, dat maakt je hyper. x"DD
O.O
Heb ik ook gedaan.
Al een week lang.
En kijk ik ben SPRINGLEVEND!! ='DD
Whie! :'DD
Oewh, dat maakt je hyper. x"DD
UnknownRiot zei op 20 juli 2009 - 11:57:
OMG OMG OMG ,ik kan niet sparen.
-Kijkt naar gat in haar hand- O.o
OMG OMG OMG ,ik kan niet sparen.
-Kijkt naar gat in haar hand- O.o
KolaLollie zei op 20 juli 2009 - 11:59:
mijn hand zit zo dicht als een - eh - dichte hand.
ik kan niets uitgeven (anders, menjes, had ik nu een latop en dan zou ik jullie jaloers kunnen maken mwoehahahahah)
mijn hand zit zo dicht als een - eh - dichte hand.
ik kan niets uitgeven (anders, menjes, had ik nu een latop en dan zou ik jullie jaloers kunnen maken mwoehahahahah)
Minority zei op 20 juli 2009 - 12:01:
IK MOET ETEN!! O.O
Sjjjiit, dat wil zeggen dat ik bij mijn ruzieënde ouders moet zitten die heel de tijd elkaar negeren en als ze ietszeggen schreeuwen, krijg ik hoofdpijn. ><
IK MOET ETEN!! O.O
Sjjjiit, dat wil zeggen dat ik bij mijn ruzieënde ouders moet zitten die heel de tijd elkaar negeren en als ze iets
UnknownRiot zei op 20 juli 2009 - 12:01:
IK WIL OOK GELD :'(
waarom sijn dingen niet gewoon gratis Oo
IK WIL OOK GELD :'(
waarom sijn dingen niet gewoon gratis Oo
UnknownRiot zei op 20 juli 2009 - 12:02:
En ppoooorr kika. seg maar dat je se verbied rusie te maken.
of ga heel hard huilen ^^ dan stoppen se wel
En ppoooorr kika. seg maar dat je se verbied rusie te maken.
of ga heel hard huilen ^^ dan stoppen se wel
Minority zei op 20 juli 2009 - 12:05:
ze stoppen niet. Ik ben er vanmorgen al tussen gekomen. Ze waren verdomme bezig aan het schreeuwen om 6 uur!! O.o
En nu moet ik er van, toedels. <33
ze stoppen niet. Ik ben er vanmorgen al tussen gekomen. Ze waren verdomme bezig aan het schreeuwen om 6 uur!! O.o
En nu moet ik er van, toedels. <33