Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic
Depressie-topic
Eliros zei op 20 aug 2010 - 15:06:
En, ja, dat weet ik. Maar dat was ik even vergeten. *fluit*
Ik was gewoon heel onschuldig met yoga bezig, en dat bouw ik altijd langzaam op, dus dan krijg ik geen spierpijn. Maar de laatste keer dat ik ging yoga'en, was twee maanden geleden, dus ik denk dat ik het een beetje ontwent ben. Hmm.
Ik heb geen zin in nog meer schoolpsychologen. Grmphf.Schoolpsychologen? Hoezo dat dan weer? Ö
En Elise, je moet wel stretchen he! x)
Ik was gewoon heel onschuldig met yoga bezig, en dat bouw ik altijd langzaam op, dus dan krijg ik geen spierpijn. Maar de laatste keer dat ik ging yoga'en, was twee maanden geleden, dus ik denk dat ik het een beetje ontwent ben. Hmm.
Kayley zei op 20 aug 2010 - 15:09:
Mijn padre. x.x
En ik heb al een jaar en half niet meer op de Wii Fit gezeten, want ik vond het altijd saai na een tijd, steeds hetzelfde.
(...)Schoolpsychologen? Hoezo dat dan weer? Ö
Mijn padre. x.x
En ik heb al een jaar en half niet meer op de Wii Fit gezeten, want ik vond het altijd saai na een tijd, steeds hetzelfde.
Torresss zei op 20 aug 2010 - 15:13:
Ja inderdaad xd
(...)
Mijn padre. x.x
Ja inderdaad xd
Eliros zei op 20 aug 2010 - 15:14:
Hm, bij mij zat er dus maar twee maanden tussen. Want, want dat yoga'en is leuk. (Ik doe ook aan yoga buiten Wii Fit om, maar daar zat ook al meer dan drie maanden tussen, dus ik was het eigenlijk best wel heel erg ontwent.)
En en, ik vind het eigenlijk niet echt heel erg saai hoor...
(...)Oh, oké. Dat is stom.
Mijn padre. x.x
Hm, bij mij zat er dus maar twee maanden tussen. Want, want dat yoga'en is leuk. (Ik doe ook aan yoga buiten Wii Fit om, maar daar zat ook al meer dan drie maanden tussen, dus ik was het eigenlijk best wel heel erg ontwent.)
Conflate zei op 20 aug 2010 - 21:59:
Mijn pa is nu officieel weer begonnen met roken en nu ben ik heel boos. >.<
Mijn pa is nu officieel weer begonnen met roken en nu ben ik heel boos. >.<
Torresss zei op 21 aug 2010 - 14:52:
Ik ben bereid klusjes te doen in huis,
maar dit is me toch wat teveel in een dag.
xEmma zei op 21 aug 2010 - 15:42:
Ghehe. Ik heb wel eens geyoga'd maar dat is niets anders dan lachwekkend x]
(...)Oh, oké. Dat is stom.
xEmma zei op 21 aug 2010 - 15:43:
Dat heb ik ook altijd><
Het is heel apart, maar toen ik mijn ouders het huis uit had gegooid had ik totaal geen moeite meer met alle klusjes. Ik deed het bijna met plezier o.o
Alleen als mijn ouders er zijn, heb ik er een hekel aan.
Dat heb ik ook altijd><
Het is heel apart, maar toen ik mijn ouders het huis uit had gegooid had ik totaal geen moeite meer met alle klusjes. Ik deed het bijna met plezier o.o
Alleen als mijn ouders er zijn, heb ik er een hekel aan.
Lipsy zei op 21 aug 2010 - 15:52:
Heb ik ook, nu.
Mijn broer is weg dus daarom moet ik alles doen.=/
Heb ik ook, nu.
Mijn broer is weg dus daarom moet ik alles doen.=/
Eliros zei op 21 aug 2010 - 16:49:
(...)Het ís ook lachwekkend, en daarom vind ik het ook leuk.
xSoParanoid zei op 25 aug 2010 - 0:22:
Het word me teveel, veel te veel ik ontplof x.x de tranen van stress druk
weet niet wat vallen al over mijn wangen
o god jezus x.x teveel...
Het word me teveel, veel te veel ik ontplof x.x de tranen van stress druk
weet niet wat vallen al over mijn wangen
o god jezus x.x teveel...
Priscilla zei op 25 aug 2010 - 9:56:
Ik krijg weeer een kloteklas dus ik wordt wss weer gezellig uitgescholden enzo >_<
Ik wil niet naar school -_-
Ik krijg weeer een kloteklas dus ik wordt wss weer gezellig uitgescholden enzo >_<
Ik wil niet naar school -_-
NaNaa zei op 25 aug 2010 - 13:45:
@Sister; -BIGhugg- NIet ontploffen of wat dan ook, Je bent er allemaal te goed voor <3
@Sister; -BIGhugg- NIet ontploffen of wat dan ook, Je bent er allemaal te goed voor <3
xSoParanoid zei op 25 aug 2010 - 14:31:
@Sister *HUggggie* :']!
Trouwens ;o hoe moet jij die souvenir nou eigenlijk brengen?
@Sister *HUggggie* :']!
Trouwens ;o hoe moet jij die souvenir nou eigenlijk brengen?
NaNaa zei op 25 aug 2010 - 15:03:
Ja, ik weet het niet o.o
Want. Papa heeft wel vrij van werk, maar vindt 't niet zo leuk om me te brengen [helemaal niet.] En mama vindt 't niet leuk als ik met de trein ga, en daar bovenop vinden ze het allebei niet leuk dat ik ver weg ga een week voor school. Maar, ik zal 't toch vragen zo, pick me a day ^^
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Ja, ik weet het niet o.o
Want. Papa heeft wel vrij van werk, maar vindt 't niet zo leuk om me te brengen [helemaal niet.] En mama vindt 't niet leuk als ik met de trein ga, en daar bovenop vinden ze het allebei niet leuk dat ik ver weg ga een week voor school. Maar, ik zal 't toch vragen zo, pick me a day ^^
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Hét topic om al je gezeur, liefdesverdriet, pijntjes, onbegrip en andere vervelende gevoelens te ventileren tegen de luisterende oren van FanFic.nl.