Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Games waar ik me verrot om lach
Games waar ik me verrot om lach
Torresss zei op 21 aug 2010 - 16:43:
Leuk toch
Ik weet eigenlijk niet eens het doel van GTA
Ik ben gewoon altijd bezig met mensen vermoorden enzo
Leuk toch
Eliros zei op 21 aug 2010 - 16:52:
Of we rijden auto's total loss, en dan timen we het, om te kijken wie het snelste is met de auto in de fik te laten vliegen...
Ik weet eigenlijk niet eens het doel van GTAIk speel GTA altijd bij m'n neef, en wij spelen dan 'om de dood'. Dus iedere keer als je dood gaat, mag de ander. En dan is het dus bij ons de sport om zoveel mogelijk politie achter je aan te krijgen.
Ik ben gewoon altijd bezig met mensen vermoorden enzo
Of we rijden auto's total loss, en dan timen we het, om te kijken wie het snelste is met de auto in de fik te laten vliegen...
neversay zei op 21 aug 2010 - 17:52:
Vroeger speelde ik altijd GTA met mijn broer, tot we het uitgeleend hadden aan een vriendin en het daar toen gestolen is ><
Maar nou wij deden dat ook altijd x']
En dan probeerde we ze af te schudden, en soms lukte dat
(...)Ik speel GTA altijd bij m'n neef, en wij spelen dan 'om de dood'. Dus iedere keer als je dood gaat, mag de ander. En dan is het dus bij ons de sport om zoveel mogelijk politie achter je aan te krijgen.
Vroeger speelde ik altijd GTA met mijn broer, tot we het uitgeleend hadden aan een vriendin en het daar toen gestolen is ><
Maar nou wij deden dat ook altijd x']
En dan probeerde we ze af te schudden, en soms lukte dat
TWINcest zei op 21 aug 2010 - 17:55:
GTA!
Ik speel nooit spelletjes, maar vroeger wilde een vriendin van mij dat ik eens ging spelen, dus drukte ze de controler in mijn handen. Dat gastje reed op een scooter en bij elke verdomde bocht toeterde dat k*t ding! Ik drukte namelijk heel spastisch bij elke bocht de stick in en dat was de toeter ><
Ik kan het gewoon niet.
GTA!
Ik speel nooit spelletjes, maar vroeger wilde een vriendin van mij dat ik eens ging spelen, dus drukte ze de controler in mijn handen. Dat gastje reed op een scooter en bij elke verdomde bocht toeterde dat k*t ding! Ik drukte namelijk heel spastisch bij elke bocht de stick in en dat was de toeter ><
Ik kan het gewoon niet.
xSoParanoid zei op 21 aug 2010 - 20:18:
Doel van GTA is Missies halen. mijn broer had hem uit gespeeld dus kon ik alles doen :3 wat ik wilde.
Doel van GTA is Missies halen. mijn broer had hem uit gespeeld dus kon ik alles doen :3 wat ik wilde.
xNadezhda zei op 21 aug 2010 - 20:20:
& ze in een kamer opsluiten en ze dan de haard laten aansteken en een paar stoelen vlakbij zetten, zodat alles in vlammen opging... ^^
Kuch.
Of in het zwembad dumpen zonder trappetjeDat in het zwembad dumpen deden mijn broer en ik ook altijd! -nostalgie-
of euh, vliegjes met een code.
iemand nog tips?
& ze in een kamer opsluiten en ze dan de haard laten aansteken en een paar stoelen vlakbij zetten, zodat alles in vlammen opging... ^^
Kuch.
TWINcest zei op 21 aug 2010 - 20:27:
Vroeger deed ik met mijn beste vriendin altijd zoo tycoon!
Dan maakte we zo'n verhoging, stopte er allemaal roofdieren en dropte we daar ook mensen.
Wat een sadisten zijn we toch ook x'D
Dan maakte we zo'n verhoging, stopte er allemaal roofdieren en dropte we daar ook mensen.
xNadezhda zei op 21 aug 2010 - 20:28:
Vroeger deed ik met mijn beste vriendin altijd zoo tycoon!Oh, dat heb ik ook wel eens gedaan! Met mijn nicht, want wij hadden dat niet thuis. ^^
Torresss zei op 21 aug 2010 - 20:42:
gheghe, ik ging mensen laten verdrinken.
Bij roller coaster tycoon kon je mensen optillen met een 'pincet'.
Jammer genoeg kon je ze niet op de rails van een achtbaan dumpen x]
gheghe, ik ging mensen laten verdrinken.
Bij roller coaster tycoon kon je mensen optillen met een 'pincet'.
Jammer genoeg kon je ze niet op de rails van een achtbaan dumpen x]
Priscilla zei op 21 aug 2010 - 22:27:
Of vastzetten op een klein paadje bij de uitgang van een atractie dan lopen ze als je een poos wacht en je hebt veel mensen met zn allen tegelijk naar de uitgang
Dat ziet er ook wel nice uit xP
En mensen laten verdrinken is ook wel cuwl idd
Ik heb het over roller coaster tycoon ^^
Of vastzetten op een klein paadje bij de uitgang van een atractie dan lopen ze als je een poos wacht en je hebt veel mensen met zn allen tegelijk naar de uitgang
Dat ziet er ook wel nice uit xP
En mensen laten verdrinken is ook wel cuwl idd
Afellay zei op 21 aug 2010 - 22:40:
Mag ik je filmpjes eens zien? (:
I love the sims, ik hou ervan als mensen die mooie filmpjes ervan maken
Priscilla zei op 22 aug 2010 - 11:06:
Er staat niet dat ze die zelf maakt maar dat ze ervan houdt als mensen die filmpjes maken toch? ;o
(...)
Er staat niet dat ze die zelf maakt maar dat ze ervan houdt als mensen die filmpjes maken toch? ;o
MariTom zei op 22 aug 2010 - 14:10:
Haha, dat deed ik ook altijd met mijn zus x'D
Of allemaal leeuwen in een hok met zebra's zetten
En de sims, omg. Daar heb ik ook zo'n erge verslaving aan gehad [:
Haha, dat deed ik ook altijd met mijn zus x'D
Of allemaal leeuwen in een hok met zebra's zetten
En de sims, omg. Daar heb ik ook zo'n erge verslaving aan gehad [:
-topicbui hierzo, sorry-
Er zijn echt 2 games waar ik me vreselijk verrot om lach
1. Bieber Bottle (Oftewel gooi flessen naar JB)
2. Puisten Schieten (Oftewel klik op al die puisten van dat joch om ze uit te knijpen)
Om welke game lachen jullie je nou verrot?