Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 133
Offtopic 133
CAC zei op 22 jan 2011 - 22:35:
@Mine dat is bij mij ook zo, alleen je kunt er alleen nog op met een zoek anoniem op school site alleen zelfs daarvan zijn de meestte al geblokkeerd
@Mine dat is bij mij ook zo, alleen je kunt er alleen nog op met een zoek anoniem op school site alleen zelfs daarvan zijn de meestte al geblokkeerd
Mine zei op 22 jan 2011 - 22:36:
@ Charissa. 1. Sinds wanneer noem jij mijn Mine . -joke-
2. Bij ons letten ze daar heel erg op.
@ Charissa. 1. Sinds wanneer noem jij mijn Mine . -joke-
2. Bij ons letten ze daar heel erg op.
CAC zei op 22 jan 2011 - 22:37:
@sarita haha niet eens opgelet dat ik je mine noemde, bij ons ook heel erg
@sarita haha niet eens opgelet dat ik je mine noemde, bij ons ook heel erg
Bodine zei op 22 jan 2011 - 22:37:
Bij ons is bijna alles geblokkeerd, maar het is niet zo dat wij een mediatheek hebben [wel een computerruimte, maar daar kom ik nooit]. We hebben gewoon computers in elk klaslokaal staan, en als dingen dus niet geblokt waren gingen mensen de hele dag alleen maar spelletjes spelen en zo. Maar ja.
Bij ons is bijna alles geblokkeerd, maar het is niet zo dat wij een mediatheek hebben [wel een computerruimte, maar daar kom ik nooit]. We hebben gewoon computers in elk klaslokaal staan, en als dingen dus niet geblokt waren gingen mensen de hele dag alleen maar spelletjes spelen en zo. Maar ja.
CAC zei op 22 jan 2011 - 22:39:
@Bodine oow dan begrijp ik wel dat haast alles is geblokkeerd, bij mij op school is er maar 1 computer in het klaslokaal en die is voor de leraar maar we hebben wel 1 mediatheek en 5 computerruimtes
@Bodine oow dan begrijp ik wel dat haast alles is geblokkeerd, bij mij op school is er maar 1 computer in het klaslokaal en die is voor de leraar maar we hebben wel 1 mediatheek en 5 computerruimtes
Mine zei op 22 jan 2011 - 22:40:
@ Bodine oh ja dan snap ik dat he geblokkeerd is. Bij ons kun je in de mediatheek niet zomaar op een andere site dan een leer site. Maar in een tijdelijk gebouw staat in een gang 10 computers daar kun je wel gewoon doen wat je wilt als je maar zorgt dat er geen leraar voor bij komt
@ Bodine oh ja dan snap ik dat he geblokkeerd is. Bij ons kun je in de mediatheek niet zomaar op een andere site dan een leer site. Maar in een tijdelijk gebouw staat in een gang 10 computers daar kun je wel gewoon doen wat je wilt als je maar zorgt dat er geen leraar voor bij komt
Bodine zei op 22 jan 2011 - 22:44:
Uhuh. Ik ga stuk van 't lachen & daaraan overlijd ik.
Uhuh. Ik ga stuk van 't lachen & daaraan overlijd ik.
NaNaa zei op 22 jan 2011 - 22:45:
'k vind 'm echt genius.
OHOH. BO. LATEN WIJ OOK FAKE-ACCOUNTS AANMAKEN.
DAN BEN JIJ BILL EN IK TOM. -WBW-
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
'k vind 'm echt genius.
OHOH. BO. LATEN WIJ OOK FAKE-ACCOUNTS AANMAKEN.
DAN BEN JIJ BILL EN IK TOM. -WBW-
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Boeh. =3