Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #18
Gooi-het-eruit-topic #18
Monster23 zei op 22 mei 2011 - 13:46:
En, wie heeft er gisternacht allemaal naar The Monster Ball gekeken? X]
IK HEB HET OPGENOMEN OMGOMGOMG :3
KaulitzFreak zei op 22 mei 2011 - 13:48:
@Elise:nee, erg hè??
Ik heb elke aflevering nu al zo vaak gezien dat het me na 10 minuten niet meer kan boeien omdat ik toch weet wat er gebeurd...
@Elise:nee, erg hè??
Ik heb elke aflevering nu al zo vaak gezien dat het me na 10 minuten niet meer kan boeien omdat ik toch weet wat er gebeurd...
Bodine zei op 22 mei 2011 - 13:51:
Ik heb alleen een paar quotes meegekregen, thanks to Shai. Eh - dus, niet echt. Maar wel een héél klein beetje. (:
Ik heb alleen een paar quotes meegekregen, thanks to Shai. Eh - dus, niet echt. Maar wel een héél klein beetje. (:
Eliros zei op 22 mei 2011 - 13:55:
@Anke; serieus? Ik heb minder dan de helft gezien van de beschikbare afleveringen... ö
Misschien moet je een andere serie zoeken? Dexter, Criminal Minds, Cold Case, uh... ja.
En, wie heeft er gisternacht allemaal naar The Monster Ball gekeken? X]Ik heb 'm gezien. Mijn pa keek ook mee, hij was onder de indruk van haar stem. ^^
@Anke; serieus? Ik heb minder dan de helft gezien van de beschikbare afleveringen... ö
Misschien moet je een andere serie zoeken? Dexter, Criminal Minds, Cold Case, uh... ja.
KaulitzFreak zei op 22 mei 2011 - 14:02:
@Elise: en ik heb al meer afleveringen gezien dan er in België uitgezonden zijn
En het is niet zo het feit dat ik de serie beu wordt, maar gewoon, ik doe nu al twee weken niets anders dan in de zetel zitten...
Het is gewoon, tv kijken wordt saai, boeken worden saai, muziek wordt saai, alles wordt saai als je niet anders kan doen
Straks is het schoolfeest op de lagere school waar ik gezeten heb, en waar mijn zusje nu nog zit, en ik kijk er echt naar uit om te gaan, hoe saai het ook is, maar dan doe ik tenminste iets, snap je??
Ookal moet ik dan 10 keer opnieuw uitleggen wat er gebeurd is...
@Elise: en ik heb al meer afleveringen gezien dan er in België uitgezonden zijn
En het is niet zo het feit dat ik de serie beu wordt, maar gewoon, ik doe nu al twee weken niets anders dan in de zetel zitten...
Het is gewoon, tv kijken wordt saai, boeken worden saai, muziek wordt saai, alles wordt saai als je niet anders kan doen
Straks is het schoolfeest op de lagere school waar ik gezeten heb, en waar mijn zusje nu nog zit, en ik kijk er echt naar uit om te gaan, hoe saai het ook is, maar dan doe ik tenminste iets, snap je??
Ookal moet ik dan 10 keer opnieuw uitleggen wat er gebeurd is...
Eliros zei op 22 mei 2011 - 15:02:
Haha, and don't forget Glee, ja. x)
@Anke; ga tekenen... uh, uh, uh, schrijven. You know. Dat soort dingen. Leer origamie, hack een paar computers, word postzegel verzamelaar, leer kalligrafie... Anything!
Haha, and don't forget Glee, ja. x)
@Anke; ga tekenen... uh, uh, uh, schrijven. You know. Dat soort dingen. Leer origamie, hack een paar computers, word postzegel verzamelaar, leer kalligrafie... Anything!
Galadriwele zei op 22 mei 2011 - 15:29:
Ik haat Latijn echt, maar toch ga ik het wss vreselijk missen volgend jaar. Slaat dat ergens op ? ^^
Ik haat Latijn echt, maar toch ga ik het wss vreselijk missen volgend jaar. Slaat dat ergens op ? ^^
xjeszell zei op 22 mei 2011 - 15:30:
Boys Like Girls is Worldwide Trending Topic op Twitter<3
Boys Like Girls is Worldwide Trending Topic op Twitter<3
xEmma zei op 22 mei 2011 - 15:38:
Ik bak niets van wiskunde D en Grieks, en toch zijn het mijn favoriete vakken.. Ook niet heel logisch.
Ik haat Latijn echt, maar toch ga ik het wss vreselijk missen volgend jaar. Slaat dat ergens op ? ^^Ja. Denk het wel.
Ik bak niets van wiskunde D en Grieks, en toch zijn het mijn favoriete vakken.. Ook niet heel logisch.
xEmma zei op 22 mei 2011 - 16:38:
Net een uitnodiging voor een verjaardag gehad. Nogal veel post scriptum's
p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.s. (speciaal voor Emma) Maak gerust foute opmerkingen, maar met mate(n).
Ik maak nooit foute opmerkingen!
Of wel, maar de meeste houd ik voor me. XD
Net een uitnodiging voor een verjaardag gehad. Nogal veel post scriptum's
p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.s. (speciaal voor Emma) Maak gerust foute opmerkingen, maar met mate(n).
Ik maak nooit foute opmerkingen!
Of wel, maar de meeste houd ik voor me. XD
MrCreatech zei op 22 mei 2011 - 20:04:
Ik maak me zorgen om je.... en ja ik hou echt van je :/
Ik maak me zorgen om je.... en ja ik hou echt van je :/
Bodine zei op 22 mei 2011 - 20:53:
Ik ben altijd welkom? Dat is - ongelooflijk - awesome. <3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Ik ben altijd welkom? Dat is - ongelooflijk - awesome. <3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
BAM