Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wat is jouw style?
Wat is jouw style?
ChantouSEX zei op 21 mei 2009 - 20:25:
WEETJE WAT IK BEN
Ik ben een gothicEmoHuppelkind^^
Want op school zeggen sulke kinderen gothic en andere kinderen emo,
En toen se dat allebei tegelijk zeiden (dan hoor je van de ene kant gothic en van de andere kant emo ,, best melig x)) toen was ik aan het huppelen ^^
WEETJE WAT IK BEN
Ik ben een gothicEmoHuppelkind^^
Want op school zeggen sulke kinderen gothic en andere kinderen emo,
En toen se dat allebei tegelijk zeiden (dan hoor je van de ene kant gothic en van de andere kant emo ,, best melig x)) toen was ik aan het huppelen ^^
CosmicPurple zei op 3 juli 2009 - 12:24:
Vandaag ben ik een hippie!
Lange witte rok, paars bloesje met bloemetjes, rinkelarmbanden, oude felblauwe lapjestas uit Tsjechië, blote voeten, paarsgroenblauwe bandana en oversized zonnebril!
Viva Granada.
Vandaag ben ik een hippie!
Lange witte rok, paars bloesje met bloemetjes, rinkelarmbanden, oude felblauwe lapjestas uit Tsjechië, blote voeten, paarsgroenblauwe bandana en oversized zonnebril!
Viva Granada.
Sorrowmysoul zei op 3 juli 2009 - 12:45:
Ik draag wat ik mooi vind en wat ik fijn vind zitten. Dit kunnen merken zijn, maar ook gewoon supergoedkope kleding. Verder ben ik niet zo van het zwart en wel meer van de felle kleurtjes, maar ik heb heel soms ook wel zwart aan .
Ik draag wat ik mooi vind en wat ik fijn vind zitten. Dit kunnen merken zijn, maar ook gewoon supergoedkope kleding. Verder ben ik niet zo van het zwart en wel meer van de felle kleurtjes, maar ik heb heel soms ook wel zwart aan .
KolaLollie zei op 3 juli 2009 - 12:58:
mij maakt het niet zoveel uit. alles wat lekker zit.
mij maakt het niet zoveel uit. alles wat lekker zit.
Heb je een eigen style ?
of al een bestaande style?
laat het weten :'D
kom er vooruit !!