Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187
Offtopic #187
MariTom zei op 13 jan 2013 - 16:22:
Daan, kies mij! :'D
En en. Over Ikea: Ik vind Rianne's idee wel goed?opzich ben ik het ook met Daan eens, maar dat is voor iedereen gigantisch ver weg dus ja
Daan, kies mij! :'D
En en. Over Ikea: Ik vind Rianne's idee wel goed?
Rianne zei op 13 jan 2013 - 16:41:
Eindhoven of Breda kan trouwens ook. Één van die drie lijkt me wel het handigst.
Eindhoven of Breda kan trouwens ook. Één van die drie lijkt me wel het handigst.
xEmma zei op 13 jan 2013 - 17:03:
Voor mij maakt het dus niet uit, ik vind 't allemaal best.
Ik ga overigens waarschijnlijk 500 days of summer-style doen alsof ik er woon met een Chinees gezin in de badkamer. Just so you know.
Voor mij maakt het dus niet uit, ik vind 't allemaal best.
Ik ga overigens waarschijnlijk 500 days of summer-style doen alsof ik er woon met een Chinees gezin in de badkamer. Just so you know.
CosmicPurple zei op 13 jan 2013 - 17:23:
Ik doe mee!
En ik kruip in kleerkasten op zoek naar Narnia.
Ik doe mee!
xEmma zei op 13 jan 2013 - 17:50:
(...)Jaaaaa! Ik wil sowieso ook verstoppertje spelen. (Stel je voor, een onschuldige consument opent nietsvermoedend een keukenkastje om de schrik van zijn leven te krijgen: er zit iemand in verstopt.)
Ik doe mee!
CosmicPurple zei op 13 jan 2013 - 18:29:
En die knalt dan de deur weer dicht en roept "Bezet!" en dan komt er iemand anders om te hoek sjezen en die schreeuwt "GEVONDEN" en gaat ervandoor, en dan komt de eerste persoon vloekend uit dat kastje rollen en gaat erachteraan... Jup, sounds about right.
(...)Jaaaaa! Ik wil sowieso ook verstoppertje spelen. (Stel je voor, een onschuldige consument opent nietsvermoedend een keukenkastje om de schrik van zijn leven te krijgen: er zit iemand in verstopt.)
En die knalt dan de deur weer dicht en roept "Bezet!" en dan komt er iemand anders om te hoek sjezen en die schreeuwt "GEVONDEN" en gaat ervandoor, en dan komt de eerste persoon vloekend uit dat kastje rollen en gaat erachteraan... Jup, sounds about right.
xEmma zei op 13 jan 2013 - 18:46:
Hihi, sounds like it is going to be funnn. ^^
Denk je dat we het kinderparadijs nog inmogen?
neversay zei op 13 jan 2013 - 18:52:
Vast wel. ;D
Vast wel. ;D
KolaLollie zei op 13 jan 2013 - 20:19:
"Emma wil opgehaald worden uit Smí¥land. Ik herhaal, Emma... wil opgehaald worden... uit Smí¥land."
"Emma wil opgehaald worden uit Smí¥land. Ik herhaal, Emma... wil opgehaald worden... uit Smí¥land."
MariTom zei op 13 jan 2013 - 20:53:
I love you guyswisten jullie trouwens dat Smí¥land ook een of ander natuurgebied is. ja ik heb ooit opgelet bij ak, dus hier is wat leuke trivia
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
I love you guys
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.