Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #42
Gooi-het-eruit-topic #42
xDevilBitch zei op 10 maart 2014 - 22:46:
Ja! Goede champagne is echt lekker. Sambuca ook trouwens. En dat is het wel zo'n beetje.
Ja! Goede champagne is echt lekker. Sambuca ook trouwens. En dat is het wel zo'n beetje.
Eliros zei op 10 maart 2014 - 23:02:
Mijn moeder luistert Glee uitvoeringen rn, haha. I'm not sure what's gotten into her.
Mijn moeder luistert Glee uitvoeringen rn, haha. I'm not sure what's gotten into her.
CosmicPurple zei op 10 maart 2014 - 23:02:
There is just no way I'm getting any sleep tonight.
There is just no way I'm getting any sleep tonight.
Kayley zei op 11 maart 2014 - 8:36:
Mijn professor heeft net laten weten dat hij vandaag niet komt, dus ik heb vandaag geen les. Dus ben ik om half zes opgestaan voor niets. :c
Mijn professor heeft net laten weten dat hij vandaag niet komt, dus ik heb vandaag geen les. Dus ben ik om half zes opgestaan voor niets. :c
1Dzayn zei op 11 maart 2014 - 13:12:
*casually walks into conversation* Hey ehm ik ken je niet Juuls, maarre WELCOME HOMEE hehehe
*casually walks into conversation* Hey ehm ik ken je niet Juuls, maarre WELCOME HOMEE hehehe
xDevilBitch zei op 11 maart 2014 - 16:41:
Dat is echt rot Kay! Maar hé, vrije dagen zijn wel altijd fijn.
Ik had vandaag twee uurtjes les, waaronder info, dus het was eigenlijk een soort van één (hoewel ik nu met een klasgenoot een website bouw, dus we doen wel iets, alleen niet wat we moeten doen) en morgen maar één, want debat.helaas zie je het alleen niet terug in de tijden dat ik op school zit. Oh, en mijn natuurkunde her ging heel erg goed!
Dat is echt rot Kay! Maar hé, vrije dagen zijn wel altijd fijn.
Ik had vandaag twee uurtjes les, waaronder info, dus het was eigenlijk een soort van één (hoewel ik nu met een klasgenoot een website bouw, dus we doen wel iets, alleen niet wat we moeten doen) en morgen maar één, want debat.
xDevilBitch zei op 11 maart 2014 - 20:13:
Jezus Christus. Ik las net in de krant dat de moeder van een klasgenoot zelfmoord heeft gepleegd.
Jezus Christus. Ik las net in de krant dat de moeder van een klasgenoot zelfmoord heeft gepleegd.
1Dzayn zei op 11 maart 2014 - 20:57:
Mijn laptop is being an absolute bitch and I'm ready to kill it
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Mijn laptop is being an absolute bitch and I'm ready to kill it
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Just throw it all out!