Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #19
Post Your Face #19
CosmicPurple zei op 6 jan 2015 - 9:58:
Nieuwjaarsfoto met Bart
Mijn haar hangt al een beetje paraplu (het is hier iets van een half 4 ofzo) en mijn handje doet iets vreemds, maar dit is één van de weinige foto's die niet wazig en grainy as fuck is.
Nieuwjaarsfoto met Bart
Mijn haar hangt al een beetje paraplu (het is hier iets van een half 4 ofzo) en mijn handje doet iets vreemds, maar dit is één van de weinige foto's die niet wazig en grainy as fuck is.
xEmma zei op 6 jan 2015 - 9:59:
I'm so so confused want jullie lijken op die foto zeer sterk op twee mensen uit mijn commissie. o.o
I'm so so confused want jullie lijken op die foto zeer sterk op twee mensen uit mijn commissie. o.o
xEmma zei op 6 jan 2015 - 10:33:
Nee maar echt, ik opende de foto en dacht: dat zijn Max en Debbie. EN TOEN WAREN JULLIE HET. o.o
Nee maar echt, ik opende de foto en dacht: dat zijn Max en Debbie. EN TOEN WAREN JULLIE HET. o.o
1Dzayn zei op 21 jan 2015 - 16:45:
Ik bedacht me opeens dat jullie mij nog niet met mn nieuwe bril hebben gezien soooo boo
Ik bedacht me opeens dat jullie mij nog niet met mn nieuwe bril hebben gezien soooo boo
YarahartBill zei op 21 jan 2015 - 17:29:
Leuk Iv! Het model past erg goed bij je! C:
Leuk Iv! Het model past erg goed bij je! C:
1Dzayn zei op 21 jan 2015 - 17:39:
thanks Yaar ^-^
het is echt heel anders dan mijn vorige montuur, but I like it
thanks Yaar ^-^
het is echt heel anders dan mijn vorige montuur, but I like it
xNadezhda zei op 16 feb 2015 - 20:52:
Niet mijn face, maar dit is wat ik vandaag in plaats van huiswerk heb zitten doen.
Niet mijn face, maar dit is wat ik vandaag in plaats van huiswerk heb zitten doen.
Bodine zei op 16 feb 2015 - 20:54:
Awesome!
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Awesome!
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Een nieuwe, want de vorige was vol.
Gisteren was echt leuk.