Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruittopic #51
Gooi-het-eruittopic #51
MoonRocker zei op 14 jan 2015 - 23:29:
Dat glazenwassersbedrijven gewoon hele wijken/steden/regio's opeisen en elkaar bedreigen als iemand in "hun gebied" gaat werken.
Dat glazenwassersbedrijven gewoon hele wijken/steden/regio's opeisen en elkaar bedreigen als iemand in "hun gebied" gaat werken.
Chayenne zei op 15 jan 2015 - 9:26:
Wat erg Dat slaat ja ook weer nergens op
Nog maar een en een halve dag school en dan lekker weekend
Wat erg Dat slaat ja ook weer nergens op
Nog maar een en een halve dag school en dan lekker weekend
Kayley zei op 15 jan 2015 - 10:12:
Star-crossed lovers, anyone?
Dat is echt het begin van een moderne Romeo&Julia.
Star-crossed lovers, anyone?
Dat is echt het begin van een moderne Romeo&Julia.
MoonRocker zei op 15 jan 2015 - 14:58:
Glazenwasserszoon(/dochter) en -dochter(/zoon), haha _0_
Glazenwasserszoon(/dochter) en -dochter(/zoon), haha _0_
xEmma zei op 15 jan 2015 - 15:09:
De glazenwassers in onze buurt zijn heel stom. Het kan niet eenmalig, dus je moet een abonnement nemen. No shit.
De glazenwassers in onze buurt zijn heel stom. Het kan niet eenmalig, dus je moet een abonnement nemen. No shit.
YarahartBill zei op 15 jan 2015 - 18:08:
Wij hebben hele leuke glazenwassers. Ze komen namelijk altijd als ik sta te douchen of naakt uit de badkamer kom als ik net klaar ben met douchen. Dus meerdere glazenwassers hebben mij naakt gezien. YAY!
Wij hebben hele leuke glazenwassers. Ze komen namelijk altijd als ik sta te douchen of naakt uit de badkamer kom als ik net klaar ben met douchen. Dus meerdere glazenwassers hebben mij naakt gezien. YAY!
xDevilBitch zei op 15 jan 2015 - 18:09:
Glazenwassers? Dat doe je toch gewoon zelf (mits je niet op driehoog oid woont)?
Glazenwassers? Dat doe je toch gewoon zelf (mits je niet op driehoog oid woont)?
YarahartBill zei op 15 jan 2015 - 18:12:
Eh, nee. Alle ramen bij ons thuis worden door de glazenwassers gewassen. Veel makkelijker als dat je zelf op een ladder staat te kloten.
Eh, nee. Alle ramen bij ons thuis worden door de glazenwassers gewassen. Veel makkelijker als dat je zelf op een ladder staat te kloten.
xjeszell zei op 15 jan 2015 - 18:21:
Bij ons komen ze dan één keer en dan blijven ze komen tot je zegt dat je het niet meer wil. En je moet dan dus thuis zijn, want betalen. Ah well
Bij ons komen ze dan één keer en dan blijven ze komen tot je zegt dat je het niet meer wil. En je moet dan dus thuis zijn, want betalen. Ah well
realMe zei op 16 jan 2015 - 11:37:
Wij doen het ook gewoon zelf, maar bij mijn vriend komen ze gewoon langs en krijg je de rekening naderhand thuisgestuurd. Je hoeft ze niet eens te zien. Beetje stom wel, ze hebben er ook niet echt zelf voor gekozen
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Wij doen het ook gewoon zelf, maar bij mijn vriend komen ze gewoon langs en krijg je de rekening naderhand thuisgestuurd. Je hoeft ze niet eens te zien. Beetje stom wel, ze hebben er ook niet echt zelf voor gekozen
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
De titel spreekt voor zich! ^^