Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #53
Gooi-het-eruit-topic #53
Kayley zei op 9 maart 2015 - 8:21:
Ik had net echt de schrik van mijn leven: de automaat wou mijn bankkaart niet teruggeven.
Ik had net echt de schrik van mijn leven: de automaat wou mijn bankkaart niet teruggeven.
xjeszell zei op 9 maart 2015 - 8:53:
Jaaa. Het was toen ik naar school ging al best lekker. Maar helaas zit ik tot kwart over vijf op school ;-;
Jaaa. Het was toen ik naar school ging al best lekker. Maar helaas zit ik tot kwart over vijf op school ;-;
Kayley zei op 9 maart 2015 - 9:09:
Het duurde lang genoeg om me een hartaanval te geven, maar uiteindelijk kwam het wel goed. Zo raar tho, eerst zat het vast op een schermpje, dus ik druk op "stop", zegt 'ie dat hij mijn biljetten in ging slikken (maar die had ik er al uit gehaald), en toen duurde het drie minuten tot ik m'n kaart terugkreeg. Echt eng.
Hier is het helemaal geen mooi weer. Send some of your sun my way? <3
Het duurde lang genoeg om me een hartaanval te geven, maar uiteindelijk kwam het wel goed. Zo raar tho, eerst zat het vast op een schermpje, dus ik druk op "stop", zegt 'ie dat hij mijn biljetten in ging slikken (maar die had ik er al uit gehaald), en toen duurde het drie minuten tot ik m'n kaart terugkreeg. Echt eng.
Hier is het helemaal geen mooi weer. Send some of your sun my way? <3
Bodine zei op 9 maart 2015 - 21:39:
We fietsten en toen lag er een eend op de weg. Die hebben we naar het water gebracht en toen zwom 'ie weg.
We fietsten en toen lag er een eend op de weg. Die hebben we naar het water gebracht en toen zwom 'ie weg.
1Dzayn zei op 10 maart 2015 - 8:01:
ik kwam er vanmorgen achter dat ik nog een opdracht moest inleveren via ons digitale leerplein. Drie minuten voor de deadline in kunnen leveren
ik kwam er vanmorgen achter dat ik nog een opdracht moest inleveren via ons digitale leerplein. Drie minuten voor de deadline in kunnen leveren
Krewella zei op 10 maart 2015 - 9:50:
Oh bij ons lag er gisteren een dode eend op het fietspad. Eh.
Oh bij ons lag er gisteren een dode eend op het fietspad. Eh.
Krewella zei op 10 maart 2015 - 21:30:
-dubbel-
Mama heeft echt alle hele dagen door alléén maar commentaar op ALLES wat ik doe en ik wordt er echt chagrijnig van. Gadverdamme.
-dubbel-
Mama heeft echt alle hele dagen door alléén maar commentaar op ALLES wat ik doe en ik wordt er echt chagrijnig van. Gadverdamme.
xDevilBitch zei op 11 maart 2015 - 16:15:
We gingen bij natuurkunde Queen filmpjes kijken
We gingen bij natuurkunde Queen filmpjes kijken
MelintjeX1DX zei op 11 maart 2015 - 17:22:
Morgen ben ik jarig (ik word 15 =)) en ik ben zo hyper!
Al mijn vrienden komen en ik heb er super veel zin in!
Morgen ben ik jarig (ik word 15 =)) en ik ben zo hyper!
Al mijn vrienden komen en ik heb er super veel zin in!
YarahartBill zei op 11 maart 2015 - 18:12:
*flashback* zucht. De goeie ouwe tijd dat ik 15 werd. *zucht* * einde flashback*
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
*flashback* zucht. De goeie ouwe tijd dat ik 15 werd. *zucht* * einde flashback*
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Gooi het er allemaal maar uit!