Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Eerste dode Mexicaanse griep in Europa.
Eerste dode Mexicaanse griep in Europa.
Outrageous zei op 15 juni 2009 - 12:44:
Nee ik ook niet?
Ik vind het alleen niet bepaald fijn. ¬¬
Kunnen we niet gewoon ingeënt worden?
Scheisse
Nee ik ook niet?
Ik vind het alleen niet bepaald fijn. ¬¬
Kunnen we niet gewoon ingeënt worden?
Scheisse
Love,
Poisonivy zei op 15 juni 2009 - 13:21:
-Hoest-
Oke geen grapjes, maar aan gewone griep gaan ook mensen dood, sorry hoor. Maar daar hoor je niets van,
-Hoest-
Oke geen grapjes, maar aan gewone griep gaan ook mensen dood, sorry hoor. Maar daar hoor je niets van,
appelkirst zei op 15 juni 2009 - 13:33:
Das best wel kleute. Maarja tis niet voor niets een pandomy, dus er zullen er ben ik bang nog wel meer volgen
Das best wel kleute. Maarja tis niet voor niets een pandomy, dus er zullen er ben ik bang nog wel meer volgen
Rianne zei op 15 juni 2009 - 16:58:
Idd. aan normale griep gaan ook wel 145 mensen per jaar dood over de hele wereld.
Ik vind dit nogal een zwaar overschat probleem.
Idd. aan normale griep gaan ook wel 145 mensen per jaar dood over de hele wereld.
Ik vind dit nogal een zwaar overschat probleem.
Eerste dode Mexicaanse griep in Europa(Novum/AP) - In een ziekenhuis in Schotland is een patiënt overleden aan Mexicaanse griep. Het is het eerste dodelijke slachtoffer van het H1N1-virus buiten Noord-, Midden- of Zuid-Amerika.
De Schotse regering maakte het overlijden zondagavond bekend. In het ziekenhuis liggen nog negen andere patiënten met de Mexicaanse griep. In totaal zijn in Groot-Brittannië 1226 gevallen geregistreerd.
In de laatste telling van de Wereldgezondheidsorganisatie stond het officiële aantal H1N1-gevallen op 29.669, verdeeld over 74 landen. Het aantal doden stond vrijdag op 145.
Bron: Msn.nl
-
Ik vind het maar niets.. Ik word er niet bepaald vrolijk van. ><