Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » You're the best thing that ever happened to me

You're the best thing that ever happened to me

AutumnLeaves
AutumnLeaves

AutumnLeaves is offline

[3]
AutumnLeaves zei op 17 juni 2009 - 12:04:
In dit verhaal wordt het leven van Vera verteld. Ze is 14, leeft in slechte omstandigheden thuis en heeft het niet al te breed. Op een dag besluit ze weg te lopen. Ze komt terecht bij een stelletje daklozen die haar aanvaarden. Daar komt ze op een niet al te leuke manier een jongen tegen, genaamd Tom. Ze schreeuwt hem toe hem te haten en beloofd hem, dat ze elkaar ooit terug zullen zien. Nooit had ze gedacht dat ze hem terug zou zien en nooit had ze de gevolgen ervan kunnen doorgronden.

http://www.fanfic.nl/fiction/1004/youre-the-best-thing-that-ever-happened-to-me/

Dit verhaal staat ook op Quizlet, ik ben daarop al anderhalf jaar actief -als het al niet langer is. Maar onder een andere naam. Vooraleer ik ze hierop zet, herbekijk ik ze. Zo krijgen jullie een propere versie, volledig bekeken met amper nog fouten in. Ik ben van plan om -na dit verhaal- er nog een andere serie op te zetten, die ook op Quizlet staat.

Op Quizlet ben ik redelijk bekend, geloof ik wel. Mijn verhalen worden redelijk veel gelezen en ik denk ook wel dat de mensen ze goed vinden. Hopelijk blijkt dat hier ook te zijn.

Groetjes Hannah

AutumnLeaves
AutumnLeaves

AutumnLeaves is offline

[3]
AutumnLeaves zei op 17 juni 2009 - 12:05:
In dit verhaal wordt het leven van Vera verteld. Ze is 14, leeft in slechte omstandigheden thuis en heeft het niet al te breed. Op een dag besluit ze weg te lopen. Ze komt terecht bij een stelletje daklozen die haar aanvaarden. Daar komt ze op een niet al te leuke manier een jongen tegen, genaamd Tom. Ze schreeuwt hem toe hem te haten en beloofd hem, dat ze elkaar ooit terug zullen zien. Nooit had ze gedacht dat ze hem terug zou zien en nooit had ze de gevolgen ervan kunnen doorgronden.

Het verhaal

Dit verhaal staat ook op Quizlet, ik ben daarop al anderhalf jaar actief -als het al niet langer is. Maar onder een andere naam. Vooraleer ik ze hierop zet, herbekijk ik ze. Zo krijgen jullie een propere versie, volledig bekeken met amper nog fouten in. Ik ben van plan om -na dit verhaal- er nog een andere serie op te zetten, die ook op Quizlet staat.

Op Quizlet ben ik redelijk beken, geloof ik wel. Mijn verhalen worden redelijk veel gelezen en ik denk ook wel dat de mensen ze goed vinden. Hopelijk blijkt dat hier ook te zijn.

Groetjes Hannah

AutumnLeaves
AutumnLeaves

AutumnLeaves is offline

[3]
AutumnLeaves zei op 17 juni 2009 - 12:07:
Ik ben een regelrechte prutser. Negeer dat ding hierboven maar, want ik krijg het niet weg.