Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » I Feel Good.
I Feel Good.
KaulitzFreak zei op 29 juni 2009 - 11:06:
ikke tot half 7, ik WEET gewoon dat ik een B-attest krijg!!
Ben waarschijnlijk gebuisd vr Wis, Frans, en Bio!! op 3wetenschappen!
Maja, wat moet je in godsnaam volgen op het 3de/4de jaar als je later journalistiek of communicatie wil volgen?
en ik ben natuurlijk ook blij voor jou!!
Maja, wat moet je in godsnaam volgen op het 3de/4de jaar als je later journalistiek of communicatie wil volgen?
CosmicPurple zei op 29 juni 2009 - 12:17:
Voor communicatie: master meertalige communicatie, dan moet je eerst bachelor vertaalkunde volgen, wat ik nu doe. Dan neem je in het middelbaar best een richting met veel talen en weinig wetenschappen, zoals economie-talen. En humane wetenschappen kan ook van pas komen, aangezien je in het eerste jaar psychologie en logica krijgt.
Voor journalistiek: hetzelfde, mijn vriendin volgt journalistiek en daar kan je met zowat elke opleiding heen, maar best een ASO of TSO richting met een goeie aandacht voor talen.
Je kan die faculteiten online vinden voor meer info ^^
En om on-topic te blijven: proficiat met dat A-attest! Ik dacht in mijn vijfde jaar ook dat ik finaal gebuisd ging zijn, I know how it feels.
Voor communicatie: master meertalige communicatie, dan moet je eerst bachelor vertaalkunde volgen, wat ik nu doe. Dan neem je in het middelbaar best een richting met veel talen en weinig wetenschappen, zoals economie-talen. En humane wetenschappen kan ook van pas komen, aangezien je in het eerste jaar psychologie en logica krijgt.
Voor journalistiek: hetzelfde, mijn vriendin volgt journalistiek en daar kan je met zowat elke opleiding heen, maar best een ASO of TSO richting met een goeie aandacht voor talen.
Je kan die faculteiten online vinden voor meer info ^^
En om on-topic te blijven: proficiat met dat A-attest! Ik dacht in mijn vijfde jaar ook dat ik finaal gebuisd ging zijn, I know how it feels.
Jolien zei op 29 juni 2009 - 13:54:
Ik heb een B-attest.
Doei Wetenschappen, hello Economie - Moderne Talen.
Ik heb een B-attest.
Doei Wetenschappen, hello Economie - Moderne Talen.
ChantouSEX zei op 30 juni 2009 - 10:35:
yay.. ??
ik snap hem niet..
wat is een a attest en wat is een c attest x)
yay.. ??
ik snap hem niet..
wat is een a attest en wat is een c attest x)
Sorrowmysoul zei op 1 juli 2009 - 18:33:
Ik wist ook niet wat het was,,
Maar iemand had me vertelt dat dat betekende dat je overging ofseuw ? xd
Ik wist ook niet wat het was,,
Maar iemand had me vertelt dat dat betekende dat je overging ofseuw ? xd
Ik heb net mijn rapport gaan halen. Helo 5 Humane Wetenschappen.
A-Attest en ik die dacht dat ik een B ging hebben net zoals mijn moeder dacht.
I'm proud at myself. =D