Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Pfff Ik kan niet slapen ):
Pfff Ik kan niet slapen ):
lOveYouX zei op 14 dec 2009 - 22:52:
Heb ik tegenwoordig heel veel, met gevolg dat ik zondag heel de dag geslapen heb in de zetel een week inhalen is niet om te lachen
Heb ik tegenwoordig heel veel, met gevolg dat ik zondag heel de dag geslapen heb in de zetel een week inhalen is niet om te lachen
BliebX zei op 15 dec 2009 - 0:46:
ik heb sowieso maar heel weinig slaap nodig XD ik kan makkelijk 2 tot 3 dagen doen met maar 2 uurtjes slaap alleen verveel ik me 's avonds altijd aangezien er dan niemand is om mee te kletsen
ik heb sowieso maar heel weinig slaap nodig XD ik kan makkelijk 2 tot 3 dagen doen met maar 2 uurtjes slaap alleen verveel ik me 's avonds altijd aangezien er dan niemand is om mee te kletsen
Minority zei op 15 dec 2009 - 18:12:
Daarom ben ik zo verliefd op mijn boekenkast of op Fanfic.
Dan pik je gewoon een verhaal en ga je lezen tot je er bij neer valt. :'D
Daarom ben ik zo verliefd op mijn boekenkast of op Fanfic.
Dan pik je gewoon een verhaal en ga je lezen tot je er bij neer valt. :'D
TWINcest zei op 8 jan 2010 - 17:25:
Ga naar Forum, klik dan aan waar je wilt zijn, meestal is dat stamcafé en fanfic promoten en dan zie je ergens bovenin staan iets met topic maken :]
Hoe maak je in godsnaam een topic aan? o_o
Ga naar Forum, klik dan aan waar je wilt zijn, meestal is dat stamcafé en fanfic promoten en dan zie je ergens bovenin staan iets met topic maken :]
JolienJolien zei op 8 jan 2010 - 17:45:
Merci beaucoup!
(...)
Merci beaucoup!
Ik wou dat ik kon slapen, maar het lukt niet