Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » A Gothic Christmas [eerste fanfic]
A Gothic Christmas [eerste fanfic]
Liessol zei op 12 okt 2008 - 11:47:
You've got me interested! ^^
Ik zal hem dalijk eens bekijken! =]
You've got me interested! ^^
Ik zal hem dalijk eens bekijken! =]
BlackDahlia zei op 17 okt 2008 - 16:09:
Uhm nee, niet echt. Ik zal eerlijk wezen: de titel is gejat van een liedje van Within Temptation, A Gothic Christmas. Op zich een gigantisch melig nummer :']
Origineel thema x'
Uhm nee, niet echt. Ik zal eerlijk wezen: de titel is gejat van een liedje van Within Temptation, A Gothic Christmas. Op zich een gigantisch melig nummer :']
Jolien zei op 17 okt 2008 - 16:51:
De inhoud is wel origineel
(...)
De inhoud is wel origineel
BlackDahlia zei op 17 okt 2008 - 16:56:
YES!
Mensen, veel vrolijker dan dit kan ik niet worden. Het is niet alleen vakantie maar ik heb ook nog een nieuwe lezer!
YES!
Mensen, veel vrolijker dan dit kan ik niet worden. Het is niet alleen vakantie maar ik heb ook nog een nieuwe lezer!
BlackDahlia zei op 17 okt 2008 - 17:05:
Crap.. ik moet echt verderschrijven x']
*is zo ongelofelijk blij dat mensjes reactie achterlaten*
woow goed Nederlands
Crap.. ik moet echt verderschrijven x']
*is zo ongelofelijk blij dat mensjes reactie achterlaten*
Jolien zei op 17 okt 2008 - 17:20:
Ja, ik is nieuwe lezer
*trots*
En ik verwacht heeeel snel een nieuw deeltje van jou!
Ja, ik is nieuwe lezer
*trots*
En ik verwacht heeeel snel een nieuw deeltje van jou!
BlackDahlia zei op 26 okt 2008 - 13:36:
Excuses voor het oponthoud, lieve mensjes. Ik had het nogal heel druk met school & daarna vakantie vieren. Maar er is nu een nieuw deel gepost ^^
Excuses voor het oponthoud, lieve mensjes. Ik had het nogal heel druk met school & daarna vakantie vieren. Maar er is nu een nieuw deel gepost ^^
LiekeLithium zei op 30 okt 2008 - 19:25:
haha klinkt goed.. idd heel melig nummer en dat luister ik dan het hele jaar door en zing ik net zo vrolijk mee midden op een fietspad ( maar dat doe ik ook met japanse nummers en dan kijken ze je pas egt raar aan )
mr dat boeit niet ik ga het lesen nu
Xx
haha klinkt goed.. idd heel melig nummer en dat luister ik dan het hele jaar door en zing ik net zo vrolijk mee midden op een fietspad ( maar dat doe ik ook met japanse nummers en dan kijken ze je pas egt raar aan )
Xx
BlackDahlia zei op 31 okt 2008 - 23:24:
*wacht zeer geduldig af op nieuwe reacties in haar verhaal*
EN, mensen: Suggesties zijn ook welkom. Als jij een goed idee hebt voor het verdere verloop voor het verhaal kan ik het in overweging nemen
*wacht zeer geduldig af op nieuwe reacties in haar verhaal*
EN, mensen: Suggesties zijn ook welkom. Als jij een goed idee hebt voor het verdere verloop voor het verhaal kan ik het in overweging nemen
BlackDahlia zei op 31 okt 2008 - 23:36:
Jij mijn nieuwe lezer zijn x']
Welkom ^^
Xx
Jij mijn nieuwe lezer zijn x']
Welkom ^^
BlackDahlia zei op 2 nov 2008 - 13:06:
Attentie, attentie: Er is zojuist een nieuw hoofdstuk gepost in 'A Gothic Christmas'. Reacties en tips worden zeer gewaardeerd ^^
Dank u
Attentie, attentie: Er is zojuist een nieuw hoofdstuk gepost in 'A Gothic Christmas'. Reacties en tips worden zeer gewaardeerd ^^
Dank u
Dit is mijn eerste fan fiction, A Gothic Christmas. Het gaat over de tiener Lotte die het nou niet bepaald meezit... [voor meer info: KLIK link]
Ook speelt Evanescence en dan vooral Amy Lee hierin een rol, maar dat zie je vanzelf in het verhaal. Vertel me wat jullie ervan vinden! :]
- BlackDahlia
http://www.fanfic.nl/fiction/149/a-gothic-christmas/