Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » What's true love?
What's true love?
missxangel zei op 26 maart 2010 - 22:23:
Volgens mij mí¡g hier alles, maar het is denk ik het makkelijkste om het in het nederlands te doen, aangezien en dan een breeder 'publiek' aanspreekt op Fanfic
Edit;; Zodra ik rust en tijd heb (......) ga ik het lezen en laat je weten wat mijn mening is Khoop dat ik je daarmee kan helpen
Volgens mij mí¡g hier alles, maar het is denk ik het makkelijkste om het in het nederlands te doen, aangezien en dan een breeder 'publiek' aanspreekt op Fanfic
Edit;; Zodra ik rust en tijd heb (......) ga ik het lezen en laat je weten wat mijn mening is Khoop dat ik je daarmee kan helpen
4passions zei op 27 maart 2010 - 22:06:
ok! Danku! Ik ga de engelse versie hier ook plaatsen denk ik, daarmee sta ik wel verder.
ok! Danku! Ik ga de engelse versie hier ook plaatsen denk ik, daarmee sta ik wel verder.
4passions zei op 6 april 2010 - 13:46:
Ondertussen staat er heel wat online. HEt is nog door niemand gelezen lijkt me, als iemand liever wat meer over het verhaal weet voor je het begint te lezen, vragen maar!
Ondertussen staat er heel wat online. HEt is nog door niemand gelezen lijkt me, als iemand liever wat meer over het verhaal weet voor je het begint te lezen, vragen maar!
4passions zei op 21 juni 2010 - 11:34:
Wat's true love staat volledig online, ik ben nu ook verder gegaan met What' true love?II, maar het eerste deel kan gerust op zichzelf gelezen worden zonder verder 'vervolg'
Vragen mag je stellen...niemand die wil lezen?
Wat's true love staat volledig online, ik ben nu ook verder gegaan met What' true love?II, maar het eerste deel kan gerust op zichzelf gelezen worden zonder verder 'vervolg'
Vragen mag je stellen...niemand die wil lezen?
4passions zei op 13 sep 2010 - 15:07:
Deel twee staat er onertussen ook op, dit verhaal bestaat uit twee stukken en 83 hoofdstukken..het is af!^^
Deel twee staat er onertussen ook op, dit verhaal bestaat uit twee stukken en 83 hoofdstukken..het is af!^^
Hey
Ik ben nieuw hier en wil natuurlijk wel ween wat jullie van mij verhaal vinden. 'What's true love?' is mijn verhaal, er staan nu al 3 hoofdstukken en naargelang er vraag naar is, komt er dus meer
Het verhaal gaat over een meisje dat ik zelf verzonnen heb. Zij komt in de wondere wereld van Harry Potter terecht. Fans van Draco Malfidus, Severus Sneep of Fred en George zullen meest door het verhaal geroerg worden, denk ik dan.
Het is een verhaal dat de moeilijke relaties, waarin Joan terecht komt omschrijft. Ben benieuwd!
Ik had het eigenlijk in het Engels geschreen, maar ben niet zeker of dat hier ook mag??