Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 34
Offtopic 34
xSoParanoid zei op 29 maart 2010 - 18:15:
:"D! zooow
deze is ook weer aangemaakt
en ik wil ook na Kay :'[ *cry*
xNadezhda zei op 29 maart 2010 - 18:20:
Whatthehell?
Ik schrijf 'ze verloor haar laatste restje ongeduld' ipv geduld. Lekker bezig, Dezh. --'
[Ja,ikpraattegenmezelf.]
:"D! zooowAaahw. *hug* <3
Whatthehell?
Ik schrijf 'ze verloor haar laatste restje ongeduld' ipv geduld. Lekker bezig, Dezh. --'
[Ja,ikpraattegenmezelf.]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 18:31:
Komt ooit nog wel eens. <3
Komt ooit nog wel eens. <3
xjeszell zei op 29 maart 2010 - 18:40:
Aargh, ik had hier eerst zo'n verhaal gelezen, over zo'n meisje, die in de krant iets zag over iets met gayrechten of zo, en haar vriend vond daar iets van, maar dat woord was ik vergeten. En toen kwam ze haar ex vriendin tegen en dat ging net als vroeger of zo, en toen gaf ze haar vriend een blaadje met 'I don't support gay-rights because I am oh-so-liberal (hoe schrijf je dat?XD) but because my first lover was a girl'
[/crapuitleg]
Iemand enig idee van wie die was? ;x
Aargh, ik had hier eerst zo'n verhaal gelezen, over zo'n meisje, die in de krant iets zag over iets met gayrechten of zo, en haar vriend vond daar iets van, maar dat woord was ik vergeten. En toen kwam ze haar ex vriendin tegen en dat ging net als vroeger of zo, en toen gaf ze haar vriend een blaadje met 'I don't support gay-rights because I am oh-so-liberal (hoe schrijf je dat?XD) but because my first lover was a girl'
[/crapuitleg]
MoonRocker zei op 29 maart 2010 - 18:48:
Waarom staat dit topic onder 'Fanfiction promoten?' o.o"
Kayley zei op 29 maart 2010 - 18:52:
Van mij
[/crapuitleg]
Van mij
KolaLollie zei op 29 maart 2010 - 18:53:
datvroegikmeookalaf. ^^
enen. julliepratensnel. o.o''
datvroegikmeookalaf. ^^
enen. julliepratensnel. o.o''
~ Hoi :"'D ! ~