Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » My life TH,CB
My life TH,CB
BABBELICIOUS zei op 1 april 2010 - 18:15:
Waarschijnlijk is dat een 1 april grap.
maar hierblijven is veel gezelliger joh!
en ik zal hm zo wel even lezen.
k zat eerst op Quizlet maar ze zeggen dat het gewoon weer een quizen site wordt ipv een fanfiction site maarja het kan ook een 1 april grap zijn en zo niet dan blijf ik lekker hier op fanfic
Waarschijnlijk is dat een 1 april grap.
en ik zal hm zo wel even lezen.
xDevilBitch zei op 1 april 2010 - 20:09:
Vertaling? Sorry, mijn Nederlands is erg slecht als de interpunctie volledig ontbreekt. [Vertaling: Ik ben niet zo slim, dus mijn arme hersentjes begrijpen teksten niet als ze nergens een punt of komma zien.]
hey mensuh ik ben nieuw hier op fanfic en dit is mijn eerste story hier ik zat eerst op Quizlet maar ze zeggen dat het gewoon weer een quizen site wordt ipv een fanfiction site maarja het kan ook een 1 april grap zijn en zo niet dan blijf ik lekker hier op fanfic
Vertaling? Sorry, mijn Nederlands is erg slecht als de interpunctie volledig ontbreekt. [Vertaling: Ik ben niet zo slim, dus mijn arme hersentjes begrijpen teksten niet als ze nergens een punt of komma zien.]
hey mensuh ik ben nieuw hier op fanfic en dit is mijn eerste story hier ik zat eerst op Quizlet maar ze zeggen dat het gewoon weer een quizen site wordt ipv een fanfiction site maarja het kan ook een 1 april grap zijn en zo niet dan blijf ik lekker hier op fanfic
waar gaat het over:
het gaat over een meisje Lola Greger.
ze woont met haar vader en stiefmoeder in Frankrijk Parijs.
en wil je der meer van weten dan moet je het verhaal maar lezen
http://www.fanfic.nl/fiction/2532/my-life-thcb/
xxxxx Debby