Hoofdcategorieën
Home » Forum » Schrijver ID's » xDevilBitchs SchrijversID
xDevilBitchs SchrijversID
Eliros zei op 14 aug 2010 - 22:07:
Voor zover ik weet is het nog steeds 'coming' met één 'm', dus dat geld ook voor 'upcoming'.
xDevilBitch zei op 7 okt 2012 - 22:06:
Gigantische update:
Ik heb besloten meer te gaan schrijven, en mijn oude spul op te ruimen. Rette Mich heeft een enkeltje prullenbak gekregen, maar met 21st Century Breakdown ga ik wel (te zijne tijd) door.
Nieuw is Trespassing, die nu actief is (en het begin van mijn voornemen om eerst iets af te schrijven voor het te posten). Komende week zal als het goed is ook Cassis volgen.
Gigantische update:
Ik heb besloten meer te gaan schrijven, en mijn oude spul op te ruimen. Rette Mich heeft een enkeltje prullenbak gekregen, maar met 21st Century Breakdown ga ik wel (te zijne tijd) door.
Nieuw is Trespassing, die nu actief is (en het begin van mijn voornemen om eerst iets af te schrijven voor het te posten). Komende week zal als het goed is ook Cassis volgen.
neversay zei op 8 okt 2012 - 16:29:
Noooo Rette Mich. *cry*
En oh. Daarom vroeg je naar Cassis? Hm, ik wil lezen. *nieuwsgierig* x'D
Noooo Rette Mich. *cry*
En oh. Daarom vroeg je naar Cassis? Hm, ik wil lezen. *nieuwsgierig* x'D
xDevilBitch zei op 12 mei 2013 - 14:38:
Trespassing is afgerond.
Asylum staat bij upcoming. Tenzij er iets heel vreemds gebeurt is dat de volgende.
Cassis komt nog, ooit. Die was af en toen crashte mijn harde schijf.
Trespassing is afgerond.
Asylum staat bij upcoming. Tenzij er iets heel vreemds gebeurt is dat de volgende.
Cassis komt nog, ooit. Die was af en toen crashte mijn harde schijf.
Bodine zei op 12 mei 2013 - 14:38:
Trespassing is - whut? ._.
Ik had het idee dat er nog vier hoofdstukken kwamen, of zo.
Trespassing is - whut? ._.
Ik had het idee dat er nog vier hoofdstukken kwamen, of zo.
xDevilBitch zei op 12 mei 2013 - 15:38:
Maar er zijn maar twee bonustracks (van de UK editie, right?) die ik niet gebruikt heb, so. Besides, ik had je al verteld dat Nirvana na Take Back zou komen, so.
Maar er zijn maar twee bonustracks (van de UK editie, right?) die ik niet gebruikt heb, so. Besides, ik had je al verteld dat Nirvana na Take Back zou komen, so.