Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Verhuizen naar New York
Verhuizen naar New York
KolaLollie zei op 23 aug 2010 - 17:20:
ikkoopeenmotorendangaikwegendankomiknooitmeerterugendan
gaikdoenwatikwilendanfuckit.
ikkoopeenmotorendangaikwegendankomiknooitmeerterugendan
gaikdoenwatikwilendanfuckit.
Monster23 zei op 23 aug 2010 - 17:27:
Ach, ik blijf in NL. Ben te lui om te ontsnappen (:
Ach, ik blijf in NL. Ben te lui om te ontsnappen (:
xSoParanoid zei op 23 aug 2010 - 17:31:
ik was van plan om te verhuizen naar Japan maar toen dacht ik 18de eerst studie hier afmaken. en dan de wereld rond te reizen met mij camera en dan uiteindelijk met mijn liefde in sint-maarten of toch japan te gaan wonen.
ik was van plan om te verhuizen naar Japan maar toen dacht ik 18de eerst studie hier afmaken. en dan de wereld rond te reizen met mij camera en dan uiteindelijk met mijn liefde in sint-maarten of toch japan te gaan wonen.
lOveYouX zei op 23 aug 2010 - 17:37:
Ik blijf hier in België denk ik, het is hier nog niet zo slecht ^^
Ik blijf hier in België denk ik, het is hier nog niet zo slecht ^^
NaNaa zei op 23 aug 2010 - 17:54:
Eigenlijk wil ik met z'n allen in Nederland blijven. Of waar dan ook, ik wil niet nog verder apart van elkaar wonen.
Eigenlijk wil ik met z'n allen in Nederland blijven. Of waar dan ook, ik wil niet nog verder apart van elkaar wonen.
xDevilBitch zei op 23 aug 2010 - 17:58:
Ik blijf in ieder geval niet hier. En ik wit sowieso een tijdje in Japan wonen.
Ik blijf in ieder geval niet hier. En ik wit sowieso een tijdje in Japan wonen.
NaNaa zei op 23 aug 2010 - 18:00:
Ik snap Deens, ik snap Noors, ik snap Zweeds, maar Fins is voor mij Abracadabra. Dus dan ga ik liever naar Zweden. Ik wil dat best wel graag ja, maar aan de andere kant weet ik 't gewoon niet. Maarja, als jullie toch allemaal weg gaan :']
Ik snap Deens, ik snap Noors, ik snap Zweeds, maar Fins is voor mij Abracadabra. Dus dan ga ik liever naar Zweden. Ik wil dat best wel graag ja, maar aan de andere kant weet ik 't gewoon niet. Maarja, als jullie toch allemaal weg gaan :']