Hoofdcategorieën
Home » Forum » Schrijver ID's » Bodines SchrijversID
Bodines SchrijversID
xDevilBitch zei op 2 okt 2010 - 22:27:
Eindelijk! Hehe, goedzo Bootje. ^^
En De Tijd is zo mooooooi. <3
Eindelijk! Hehe, goedzo Bootje. ^^
En De Tijd is zo mooooooi. <3
Bodine zei op 17 aug 2011 - 20:38:
Oh, geweldig, deze ook maar weer 'ns updaten. Nieuwe SA: Altijd. En ik heb Mundus Novum maar op pauze gezet, want dat wordt 'm voorlopig niet.
Oh, geweldig, deze ook maar weer 'ns updaten. Nieuwe SA: Altijd. En ik heb Mundus Novum maar op pauze gezet, want dat wordt 'm voorlopig niet.
Bodine zei op 25 maart 2012 - 13:51:
Nieuw 3-shot: De verandering. Ik zet waarschijnlijk van de week het eerste hoodstuk erop, maar ik dacht ik maak dat dingetje alvast aan en update het hier meteen.
Nieuw 3-shot: De verandering. Ik zet waarschijnlijk van de week het eerste hoodstuk erop, maar ik dacht ik maak dat dingetje alvast aan en update het hier meteen.
Bodine zei op 5 juli 2012 - 14:01:
Updates.
Scherven is intussen alweer bijna afgelopen.
En er komt een nieuw shot aan: Lost in paradise.
Updates.
Scherven is intussen alweer bijna afgelopen.
En er komt een nieuw shot aan: Lost in paradise.
Bodine zei op 12 aug 2012 - 11:51:
Ennnn ik heb eindelijk weer een Tokio Hotel fanfictie: Ghost of you.
Het is een herschreven en uitgebreide versie van de allereerste fanfictie die ik ooit schreef. Tom is overleden en heeft Bill alleen achtergelaten - dit is hoe Bill ermee omgaat.
Ennnn ik heb eindelijk weer een Tokio Hotel fanfictie: Ghost of you.
Het is een herschreven en uitgebreide versie van de allereerste fanfictie die ik ooit schreef. Tom is overleden en heeft Bill alleen achtergelaten - dit is hoe Bill ermee omgaat.
xDevilBitch zei op 6 feb 2013 - 23:05:
Ik zou inderdaad zo geloven dat je 15 bent. :'
Ik zou inderdaad zo geloven dat je 15 bent. :'
Rebella zei op 27 dec 2013 - 23:12:
Hey, Ik wou graag mee doen aan je schrijfwedstrijd, kan dat nog? Zo ja, wat is de eerste opdracht?
xx
Hey, Ik wou graag mee doen aan je schrijfwedstrijd, kan dat nog? Zo ja, wat is de eerste opdracht?
xx
Bodine zei op 30 dec 2013 - 15:56:
Geüpdatet. En om heel eerlijk te zijn vind ik het best wel een gigantische waslijst, haha.
Geüpdatet. En om heel eerlijk te zijn vind ik het best wel een gigantische waslijst, haha.
Naam: Bodine
Leeftijd: 19
Foto: links.