Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wie heeft er hier Quizlet en welke is beter
Wie heeft er hier Quizlet en welke is beter
Rianne zei op 12 okt 2010 - 9:33:
Nou, ik heb geen idee; maar hier heerst toch een behoorlijke fanficisleukenquiletisirritant-manie. x'D
Nou, ik heb geen idee; maar hier heerst toch een behoorlijke fanficisleukenquiletisirritant-manie. x'D
Bodine zei op 12 okt 2010 - 14:38:
Ik heb wel een account op Quizlet. Ik kom er zo vaak dat ik spontaan mijn wachtwoord vergeten ben. (:
Ik heb wel een account op Quizlet. Ik kom er zo vaak dat ik spontaan mijn wachtwoord vergeten ben. (:
MyReflection zei op 12 okt 2010 - 16:05:
Ik heb wel eens op Q gekeken, maar had al geen zin om er een account aan te maken. Veels te rommelig, geef mij maar fanfic.
Ik heb wel eens op Q gekeken, maar had al geen zin om er een account aan te maken. Veels te rommelig, geef mij maar fanfic.
Kayley zei op 12 okt 2010 - 16:18:
Ik heb Q, maar FF vind ik echt triljoen keer leuker.
Ik heb Q, maar FF vind ik echt triljoen keer leuker.
xDevilBitch zei op 12 okt 2010 - 16:38:
Ik heb een Q account, maar ik gebruik het alleen om naar m'n huiswerk te vragen als ik ziek ben. :'
Ik heb een Q account, maar ik gebruik het alleen om naar m'n huiswerk te vragen als ik ziek ben. :'
MariTom zei op 12 okt 2010 - 17:08:
Ik heb een Q account, maar kom er zo'n beetje haast ongeveer nooit meer :'D
Het is hier zó veel gezelliger, het is hier niet zo chaotisch [hthschrijfjedat?o.o], bijna alle verhalen hier zijn goed tot perfect..
Zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik heb een Q account, maar kom er zo'n beetje haast ongeveer nooit meer :'D
Het is hier zó veel gezelliger, het is hier niet zo chaotisch [hthschrijfjedat?o.o], bijna alle verhalen hier zijn goed tot perfect..
Zo kan ik nog wel ff doorgaan
Bodine zei op 12 okt 2010 - 17:38:
Neeeeeeeeeeee Danique, geef toe, stiekem zit jij nog steeds elke dag op Q en ben je helemaal niet geband. (:
Neeeeeeeeeeee Danique, geef toe, stiekem zit jij nog steeds elke dag op Q en ben je helemaal niet geband. (:
Torresss zei op 12 okt 2010 - 17:39:
HET WAS NIET DE BEDOELING DAT JULLIE DAT WISTEN ): -busted-
Bodine denkt slechte dingen over me ):
HET WAS NIET DE BEDOELING DAT JULLIE DAT WISTEN ): -busted-
Bodine zei op 12 okt 2010 - 17:41:
Danique liegt! Ze is een spion! Zoek dekking, ze steekt dadelijk heel FanFic in de brand en dan komt het vuur uit onze beeldschermen zetten en dan... o.o
Shh, Danique. Ik denk niet, ik weet. ;D
Danique liegt! Ze is een spion! Zoek dekking, ze steekt dadelijk heel FanFic in de brand en dan komt het vuur uit onze beeldschermen zetten en dan... o.o
Torresss zei op 12 okt 2010 - 17:43:
muhahaha, jullie hebben me dus door? -evil-
Shh, Danique. Ik denk niet, ik weet. ;D
muhahaha, jullie hebben me dus door? -evil-
Heey,
Ik vraag me af hoeveel users hier op Fanfic Quizlet heeft